Hayatın bir film olsaydı konusu ne olurdu?

Hayatın bir film olsaydı konusu ne olurdu?

Benim muhtemelen, Sınav mağduru öğrencinin son 1 yılı ya da işsiz ve yalnız bir gencin dramı gibi bir şey olurdu herhalde ahaha 😆😆

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru Teşekkürler 💗
Hayatın bir film olsaydı konusu ne olurdu?
Cevapla