Çok saçma bir soru ama soru sorudur sonuçta diyerek yola çıkıp soruyorum 🤣😂
Dizi izlemek için mi yani 🤔🤔

Çok saçma bir soru ama soru sorudur sonuçta diyerek yola çıkıp soruyorum 🤣😂
Dizi izlemek için mi yani 🤔🤔

Merhaba,
Ben PC koymayı düşünüyorum. Televizyon düşünmüyorum. PC düşünüyorum çünkü eşim ile birlikte PC oyun oynamak istiyorum. Coop Multi ilerlemeli macera aksiyon savaş filan! 😅
O yararlansın kaldırayım, can basayım aşkıma, kendimi siper edeyim ona, ben ölmeden ölmesin, birlikte seviye atlayalım! 😅
😅😅😃😃aaa güzel bir fikir aslında
Evde iki tane pcim var benim 😅
😅😅güzel
Hihi 😅her şey tamam o eksik 😅
😂🤣🤣
😅😂😅
Bu arada yasin doğuru mu 😂😂
Seninki doğru mu 😅 buçuk fazlası olabilir 😅
Daha yaşlı mı gösteriyorum
Benim yaşım doğuru
Yok yaşlı değil de daha çok 24 yaşında gibi sin 😂🤣🤣
Heee 😅 teşekkür ederim senin güzelliğin 😅Allah razı olsun mutlu oldum 😅 Rabbimin mükafatı güzelliği
Uyucaaktım aslında hiç uyumadım bugün 😂tam semaveri topladık eve geçtim ezandan sonra sjsjd
Bende namaz kılıp uyuyacaktım güya 😂🤣🤣ama şimdi uyurum biraz
Allah kabul etsin 😅 ben gidiyorum 😅🌸maşaAllah
Bende gittim güle güle 👋👋👋👋
Güle güle 🌸🌸 sağlıcakla
Yatak konforu ile birlikte bir şeyler izleyebilmek için. Bazen arkadan hoş bir müzik verebilmek için. Evde misafir varken de rahatlıktan ödün vermemek için. Olası kumanda kavgalarının önüne geçebilmek için.
Yatak odasında TV'nin ne işi var.. 😅 Birbirlerinden sıkıldılarsa olabilme ihtimali var.. Onun dışında bence gerek yok.. TV izlemek yerine başka şeyler olabilir.. 😅
😂😂😂
😜😜😂😂
Teşekkür ederim canım.. 🥰
Rica ederim
ses blörleme ses baskılama işte bazı sesleri örtme gibi gibisinden 😃
😅🤣🤣🤣
Cevap
7Cevap
izlemek için olabilir.
Rahat bir şekilde içerik izlemek ve uyuyakalmak çok keyifli. İlerde bende böyle bir şey yapmayı düşünüyorum
Bazıları sever odasında. Partneriyle film dizi izlemeyi seviyordur öyle uykuya geçmek onlarda alışkanlık olmuştur. Ya da romantik filmler aralarındaki tutkuyu da arttırıyordur.
Bazıları TV bağımlısı olunca yatakta izlemeyi seviyor. Ben asla koymam odaya.
Bence gayet mantıklı
Filmkolikse benm gibi koyabilr
Evet dizi için ama bi dizi olaylar için😉
ay çok güzel bişey ama ben koydurmam sanırım
Bazen de 18 film izlemek için
Balkona bile TV koyan var demek ki keyifli geliyor
Rahat izlemek için..
Ses izolasyonu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?