Merhaba lütfen aşağı kısmı okuyu?

Merhaba elm sokağında kabus 1. izledim ve sonunda katil kızın annesini geriye doğru çekiyor film bitiyor ben bundan pek bir anlam çıkaramadım 2. Filmdede o evden taşıdıklarını söylüyorlar yani kızın annesi öldü değil mi
Merhaba lütfen aşağı kısmı okuyu?
Cevapla