Kuru otlar üstüne'yi izlediniz mi, yorumunuz nedir?

Filmdeki görsel akış çok iyiydi, açılar ayrı güzel, hikayesinin içine alışı ve filmin sonlarına doğru bunun bir film olduğunu hatıratma amacıyla sete geçiş tam olarak ne olduğunu anlamadım o an, sonra araştırdım bunun sadece bir teknik olduğunu okudum bir yerde, bayağı iyiydi, diyalog yerleri kaliteli insanı düşünmeye itiyor. Yine de öğretmen tiplemeleri her ne kadar batıdan doğuya gelmiş dahi olsa fazla ayrıntılı düşündüren konuşmalara giriyordu, normal hayatta olacağından çok daha fazla görüşleri ve tutmak istemedikleri tarafları vardı. Aslında dencek birçok şey var, bunu bir bence olarak yazacaktım ama şu an hesabımda biraz sıkıntı yaşıyorum, İleriki süreçte bencesini de yazarım, şuanlık sadece izleyenlerin fikirlerini merak ediyorum
Kuru otlar üstüneyi izlediniz mi, yorumunuz nedir?
Kuru otlar üstüneyi izlediniz mi, yorumunuz nedir?
Kuru otlar üstüneyi izlediniz mi, yorumunuz nedir?
Kuru otlar üstüneyi izlediniz mi, yorumunuz nedir?
Kuru otlar üstüneyi izlediniz mi, yorumunuz nedir?
Kuru otlar üstüne'yi izlediniz mi, yorumunuz nedir?
Cevapla