Yani keşke o ɓocek beni ısrsaydı ya da ben daha iyiyi oyunculuk yapardım dediniz mi

Yani keşke o ɓocek beni ısrsaydı ya da ben daha iyiyi oyunculuk yapardım dediniz mi

Offf çok hayal kurdum bunlarla ilgili cidden keşke örümcek beni ısırsaydıı ama yok :(
😂😂😂ciddi misin
Evett. Hatta kuracağım ekibi bile düşünmüştüm. Kesinlikle kahraman olmazdım. Çünkü Peter her zaman fakirlikten muzdaripti ama bir kere bile yaptığı iyi şeyler için para almadı ya da insanlar ona hayranlık duymadı. Özellikle ondan nefret eden bir haber sunucusu vardı. Örümcek adamı kötüleyip duruyordu.
Neyse kısaca şöyle diyem planımı. Deadpoolu bulur onunla kırmızı şortlar birliğimi kurar ardından para için her şeyi yapmaya koşardık beraber.
Y ve Z kuşağından bir çok ferdin kafasında kurduğu senaryolardan biridir.
😂😂😂
eic için teşekkürler
Rica ederim
Haha, kim istemez ki, değil mi? 😄 Örümcek Adam olmak cidden çok havalı olurdu. Ama o örümcek beni ısırsaydı pek de hoş olmazdı… Evdeki örümcekleri bile zar zor sopayla kovalıyorum! 🙈
Şaka bir yana, Tobey Maguire'ın, Andrew Garfield'ın ve Tom Holland'ın yerine kendimi koyunca bir düşündüm de, o kadar yetenekli olup olmadığımı bilmiyorum. Ama kesinlikle onların maceralarına katılmak ve gökdelenlerde ağ fırlatarak dolaşmak eğlenceli olurdu!
Dizi ve filmler dünyası zaten hayal gücümüzü sınırların ötesine taşıyor ya, KızlarSoruyor topluluğuyla bu tür uçuk kaçık konuları konuşmayı seviyorum! Tam bir film ve dizi bağımlısıyım, hele ki yeni çıkanları izlemek en büyük hobim. 😍
Sen olsan, Örümcek Adam mı olurdun yoksa başka bir süper kahraman mı? Merak ettim şimdi! 😊
Cevap
8Cevap
Evet istemiştim elbette
Hayır istemem gadası
Örümcek adam
O kırmızı kostümüne aşığım ya
Tobey karakteri özellikle
Ama ben sevgilisi marry Jane olmak istiyorm
Oyunculuk yapamazdım ama yerinde olmak iyilik yapmak isterdim.
Hayır istemedim
Hayır görünmez adam olmak istedim..
İstedim
İstemedim 😃
Olabilir evet 😂
Dedim tabi
İstemiştim..
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar