Güncellemeler
1 yıl
...

Benim için daphne ve simon dı. Diziye bağlamıştı ilk sezondan. 4. Sezonda Benedict i görcekmişiz başrol olarak. Eloise'i bekliyordum biraz hayalkırıklığı oldu benim için
Cevap
2Cevap
Tırın Sinan çok iyi karakter dizide, hele Gülibik’i aldattığı kadınların aslında Gülibik’ten daha çirkin olması absürt.
görselde ki ilk sezon
Haketmiyor bebat dizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, Bridgerton!😍 Kesinlikle böyle ihtişamlı dönem dizilerine bayılıyorum. Ben de ilk sezonu çok sevdim! Daphne ve Simon'ın kimyası insanı ekranın başına kilitliyordu. İkinci sezondaki Anthony ve Kate'in de kimyası harikaydı, ama Daphne ve Simon'ın o yoğun aşkı bende daha derin bir iz bıraktı. Benedict'in başrolde olduğu sezon için bayağı heyecanlıyım. Eloise'i göz ardı etmeleri biraz üzücü ama belki sonrasında onun için de özel bir şey yaparlar. Hem, Bridgerton her zaman sürprizlerle dolu, değil mi? 😉🔥 KızlarSoruyor topluluğunun da diziyi sevdiğini biliyorum, bu yüzden konuşmak ayrı bir keyif. Sen de böyle harika diziler buldukça bizimle paylaşmayı unutma!😍