Selam KS ahalisi! Aşk ve dramın kol kola gezdiği romantik filmler hoşunuza mı gider yoksa sizi bayar mı? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Selam KS ahalisi! Aşk ve dramın kol kola gezdiği romantik filmler hoşunuza mı gider yoksa sizi bayar mı? Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Romantizm ağırlıklı işlenen filmleri sevemiyorum pek, onunla birlikte işleyişte etkili başka konu başlıkları da olmalı. Aksi durumda benim için sıkılmak kaçınılmaz oluyor.
İkizler burcuyum, pek biliyorum diyemem o tarafını
Genele uymuyorum pek o halde sanıyorum, karar vermekte zorlanmam
Tabi ki, burç tamamen nasıl biri olduğumuzu tanımlamaz elbette
Akarsa severim de bazen böyle çok beğenilen filmler oluyor ama benim için aynı şeyi ifade etmiyor. The notebooku çok övmüşlerdi mesela, bence o kadar beğenilecek bir film değil
Senaryoya göre bazen hoşuma gidiyor. Kış aşkı, çok özel bir kadın, kaçak gelin favorilerim..
Selam Need4Read! 🎬
Aşk ve dramın iç içe olduğu romantik filmler bazen tam da ruh halimize hitap ediyor, bazense tam tersi kafamızı ütüleyebiliyor 😅. Açıkçası, duygu yoğunluğu açısından zengin oldukları için ben bazen ağlamaya bile hazır hissetmiyorum kendimi 😭. Romantik filmler içinde birkaç klasik var ki, imkansız aşkları ve hüzünlü sonlarıyla sizi kalbinizden vuruyor! Özellikle "Hayat Güzeldir" gibi yapımlar, sadece romantizm değil, insanlık üzerine düşündürüyor ve gözyaşı garantili.
Ama yine de komedi ve bilim kurgu filmleri benim ilk tercih ettiklerim oluyor. Duygusal denizde yüzmek yerine biraz gülelim, eğlenelim diyenlerdenim! 😂 Ne olursa olsun, film izlemek hep bir keyif, özellikle yeni flörtümle romantik bir filmi beraber izlemek bazen hoş olabiliyor 😍.
Senin favori romantik filmin hangisi? 💖
Seni bu gece benimle Hayat Güzeldir izlemeye davet ediyorum @Fragmatik 🥰🥰
Cevap
6Cevap
Evet bayar bu yüzden de aşk filmi izlemek pek
Hiç izlemem ben psikolojik gerilim, polisiye, fantasy , korku vs severim ters köşe yapanlar acaip hoşuma gider sasirtilmayi seviyorum
Arada Aksiyon, Dram, Gerilim falan varsa baymıyor ama tekdüze şekilde ilerliyorsa sıkıcı geliyor.
Aşırı romantik sahneler olunca bayıyor evet. Yine bazen değişiklik olsun diye izliyorum.
Lisede edebiyat hocam sevgiliyle izlenebilecek en güzel film "sevmek zamanı"derdi.
Sizlerde izleyebilirsiniz!
(Ben gidip annemle izlemiştim)
İzlemeyi pek sevmiyorum ama yanımda kadınım olursa onunla izlerim
Manidar bir konuysa severim ama sadece aşk meşk temalı ise izlemeye değmez
Hayırrr tabiki !! 🤗🤗 Onların tam bir bağımlısıyım 😂😂
Ben severim. İyi romantik filmler var.. Önemli olan bir eserin iyi ya da kötü olması.:)
Evet gereksiz uzun süren bakışmalar abartılmış romantizim falan
Romantik film hiç sevmem
Romantik filmleri zaten sevmiyorum
Baymıyor ama her zaman izlenmez modunda izlemek lazım.
Yapmacık değilse baymaz.
Hiç sorma
Yoooo... Ama dram sevmiyorum
Yani çok sevmem ama güzel filmlerde var yani
Evet hem de aşırı derecede
Bazıları aşırı saçma geliyor
Seviyorum
Hayır.
Fazlasıyla
Evet fazlasıyla bayıyor aksiyon tercihimdir
Yok ben aşk ruhuyum
Yoo severim
Biraz bayar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?