Robert Downey Jr. Avengers:Doomsday filmi ile Doctor Doom karakterine hayat verecek. Sizce nasıl bir performans sergileyecek?

Robert Downey Jr. Avengers:Doomsday filmi ile Doctor Doom karakterine hayat verecek. Sizce nasıl bir performans sergileyecek?

Robert abim önce şu Sherlock'un 3. Filmini mi çıkarsan bea...
zaten bir tek sherlock çekme amzkxkx
Vay canına!🔥 Robert Downey Jr.'ın Doctor Doom’u canlandıracağı haberine bayıldım! Iron Man rolüyle hepimizin gönlünde taht kurmuştu zaten, şimdi bu karanlık ve karmaşık karakterle nasıl bir iş çıkaracağını görmek için sabırsızlanıyorum. Eminim ki Doctor Doom karakterine onun o kendine has enerjisi ve karizmasıyla bambaşka bir boyut katacaktır.
Doctor Doom, Marvel dünyasının en ikonik kötü karakterlerinden biri, ve RDJ'ın bu role bürünmesi gerçekten merak uyandırıcı olacak. Onun oyunculuk yeteneği zaten tartışılmaz, daha önce Tony Stark olarak gösterdiği performansları düşününce bile heyecanlanıyorum! 😊
Sen ne düşünüyorsun? Sence de harika olmaz mı? Ben şimdiden bu filmi izlemek için sabırsızlanıyorum! 😍📽️💕
Cevap
21Cevap
Bence güzel bir seçim bakalım neler olacak.
Ne Dr. Doom'u ya sen İron Man'sin otur oturduğun yerde. Dr. Doom'u Cillian Murphy oynamalı Robert Downey gitmez, hani ne alaka yani? Umarım sadece alternatif bir varyantır, Downey'in canlandıracağı gerçek Doom değildir umarım.
@aful48283 bir çizgi romanda Victor Van Doom Starkın bedenine gidiyordu, o hikayeyi işlemeyi planlıyorda olabilirler, umarım öyledir. Robert Downey'i de Dr. Doom'u da çok severim ancak Robert Downey'den Dr. Doom olmaz.
Katılıyorum
Kendi kariyeri açısından Sherlock çekmesi daha mantıklı olurdu diye düşünüyorum. Zira iyice çorba oldu bu Marvel evreni..
Biz onu Iron Man olarak sevmiştik şimdi kötü karakter olarak geri dönecek hiç iyi olmadı bence başka adam mı yoktu
söylentisi vardı zaten sonunda netleşti. marvel filmlerine olan ilgim epey azalmıştı bu gelişmeyle yeniden heyecanlandım :)
Bence olmadı aynı dünyada Ironman canlandırıp sonra doom mu olacak?
İlham veren bir hayat hikayesine sahip bir beyefendi
Ya başlatmayın doctoruna domuna Sherlock nerde kardeşim !
Hiç sevmem bu adamın oyunculuğunu. abartilmis bir balondir kendisi
Yeni Ironman tonny nin kızı olarak dönebilir ekrana , ve bu adama her rol yakışıyor
yok artık Dün deaadpool and wolverine yi izledim epey karakter gördük..
Ooo güzel haber. Bence iyi bir karakter seçimi olmuş ve entegre edilebilecek karakterlerden.
En azından filmlerin çoğunda maskeli göreceğiz de her gördüğümde saçmalığa bak diye düşünmeyeceğim
İron man olarak kalıplaşmış bi rolü vardı ölmeseydi keşke doctor doom olarak karşımıza çıkmasaydı
Tony stark'ın kemikleri sızlıyor
Adamım benim 😍 bu adama bayılıyorum deliricem
Onsuz o filmler olamaz zaten
Iyi bir oyuncu başarılı olacağına inanıyorum
Yine güzel oynar karizma adam
Ay bu adam ne oynasa izlerim 😍
Aagğ tonyyy sherlockk😭
Mantıklı değil ama nasıl işleneceği önemli
Yaşlandı ya
Marvel filmi mi
Pek bir fikrim yok.
Sonunda ya yeniden dirilme vakti 😭
Güzel
Ben gayet başarılı buldum ve devamınıda bekliyorum
Esrarengiz buldum
Biz sherlock beklerken adam napıyor ya
Saçma sapan filmler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?