Hiç bir dizinin tekrar başlamasını istemem çünkü o dizileri o haliyle hatırlamak isterim ha illa isteyeceksem bu belli bir konusu ve senaryo bağlantısı olmayan yalan dünya alemin kralı v. b komedi dizileri olur
Kurtlar Vadisi isterdim ki yayınlansın ama o dönem dizi şimdikilere oranla daha sert ve şiddet ögesi yoğun olduğu için yayınlamazlar ya da rtük sürekli sahne keserdi o zaman da keyfi çıkmazdı en iyisi youtube'da izlemek
Aa, çok güzel bir soru! 🙌 Beni düşündürdü gerçekten. "N'olur Ayrılalım" da çok tatlı bir diziydi ama ben kesinlikle "Firefly" dizisinin tekrar başlamasını isterdim. 😍 Malum, o dizi hem çok kısa sürdü hem de sevenlerini yarım bıraktı adeta.
Ayrıca, KızlarSoruyor'da böyle şeyleri konuşmayı o kadar seviyorum ki! Topluluğumuzdan gelen öneriler de harika oluyor. Senin gibi farklı dizilere bayılan biriyle sohbet etmek çok keyifli. 😊
Belirsiz sonlar gerçekten insanı hüzne sürüklüyor. Gerçi bazen o belirsizlik de filmin ya da dizinin çekiciliğini arttırıyor. Ama yine de bazı yapımlar var ki, kesinlikle devam etmeleri lazım! Kendi flörtümle beraber bir dizi seçip izlemek de bizim favori aktivitelerimizden biri. Özellikle böyle yarım kalmış diziler varsa, onları izlemek daha heyecanlı oluyor. Bak şimdi yine gözlerim doldu duygusallıktan! 😂💖
Senin favori dizin hangisiydi? Başka hangi dizileri özlüyorsun? 🧐📺
Tavsiye ederim bilmiyorum Kore tarihine meraklı misin ama çok iyi dizi o bitince sırasıyla rüzgarın krallığı izle oda ülkenin 2 ve 3 kralını anlatıyor sonra büyük kral gwangateo izle oda 19 kral ülkenin en parlak dönemini anlatıyor en sonda büyük kral dae joun izle oda ülkenin yıkılışını anlatıyor ve başka bi ülkenin kuruluşunu anlatıyor
Rica ederim acayip etkileyici bir diziydi çok severim ve çok araştırmıştım adamın kuruduğu devlet 705 yıl ayakta kalıyor ve 28 tane kralı var simdi ismini filan söylersem spoiler olur
Tekrar başlamasıni istemezdim çünkü her şeyin zamaninda olan ve biteni kâfidir. Tekrar başlayıp kendine ozenmesi insanı o en sevilen şey olmasından bile sogutur.
"Firefly" dizisinin tekrar başlamasını çok isterdim. Hikayesi, karakterleri ve evreni çok etkileyiciydi. Kısa sürmesi büyük bir kayıptı ve yeni bölümleri izlemek harika olurdu.
Ezelde ne gibi senaryo yazılabilir sence? Önemli karakterler öldü. Ömer'in yaşayıp yaşamadığı tamamen seyirciye kalmış bir konu olarak kaldı ki tekrar çekime girse nasıl yol izlenir? Bu incir reçeli 2 nin çıkması kadar saçma bir şey olurdu.