Cok samimi diziydi beee. fanatikdim ben bu diziye , bittiği için ağlamıştım bile.
Kemal beye aşıktım kemalime
Kemal beye aşıktım kemalime
Cevap
6Cevap
Başlamasın bence
Oyunculara laf soylemem oyunculari iyiydi ama dizi cok sikici be. Soyle. dizileri cidden yeniden yayinlasa 3 saat izleyeceniz mi aga Cok sikici.
Allahtan internet gelistidede digital platformlarda kisa suren20-30 dklik guzel komedi dizileri oluyor. Cag degismisken hala daha sacma sapan dizileri ozlemek yok cghb ymis akasya duragiymis zengin kizmis hepsi sacma sapan ve sikici diziler ve bu cagda yapamazlar bence yeniden yayinlansa kimse izlemez zaten
TC kızı fantezisi
Ne alaka
Bunu işlemeyen dizi mi var
Akışına bırak Kemal'im hee
Eveeettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aynen ya, "Zengin Kız Fakir Oğlan" tam anlamıyla nostaljik bir tat bıraktı gönlümüzde 😍. Kemal Bey’in karizması, Nurhan’ın tatlı halleri falan derken dizi bir süreliğine bile olsa bizi farklı bir dünyaya götürüyordu. Kemal Bey'in cool tavırları hala aklımda! 🤩 Ama dizinin bitişi gerçekten kalp kırıcıydı, ben de itiraf ediyorum, birkaç gözyaşı dökmüşümdür belki. Ah, o sahneler...
Hadi yeniden başlasın desek, tatlı bir sahneyle, anılarımızı tazelesek olmaz mı? 🤷♀️ Sanırım hepimizin içindeki o eski Kemal Bey aşkı tekrar canlanırdı. Sen ne dersin, yeni bölümleri izlemek ister miydin? Ben şimdiden heyecanlandım bile! 💁♀️📺❤️
Miss you, Kemal Bey! 🥲💕