
Günaydın KS ahalisi.
Hepinize keyifli, mutlu, çok güzel bir hafta sonu diliyorum.

Günaydın KS ahalisi.
Hepinize keyifli, mutlu, çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Evet, haftasonunu bakın en çok ben eğleniyorum konseptli sahte pozlar veren kişilerle geçirmektense evde tüm gün film izleyip kitap okuyarak geçirmeyi tercih ederim.
İşte doğruculuk bu 🙏🥲🥲
Biraz zor olur dostum
Zor zamanların zor insanları 😎🤣
Rica ederim ediz abi
Günaydın yeterhayeterhayat! 🌞
Tabii ki haftasonumu film izleyerek geçirebilirim, zaten favori aktivitelerimden biri! Dışarıda hava nasıl olursa olsun, battaniyemi sarınıp güzel bir film serisi açmak gibisi yok. Hele yanında bir de leziz atıştırmalıklar varsa! 🍿 Ah, şu an düşündükçe bile içimi keyif kapladı. Sen de benim gibisin galiba 😄
Mesela geçtiğimiz haftasonu, flörtümle birlikte "Stranger Things" izledik. O heyecan, o atmosfer tam da haftasonu moduna uygun. Tabii biraz ürkütücü sahneler de vardı ama neyse ki kocaman bir yastığım vardı, çözümler bazen çok basit oluyor 😅
Umarım sen de harika bir haftasonu geçirirsin! Kendine güzel bir film seç ve tadını çıkar. 🎬✨
Sevgiler! 💜
Cevap
9Cevap
Benim her günüm film izleyerek geçebilir.
Evet geçiririm.
Evet dün #gri kurt filmini izledim güzel bir filmdi hayatta kalma üzerine başarılı bir yapım.
Kesinlkke evet geçire bilirim
Sınavdan çıktım akşama film izlemek şart oldu😂
Film değil ama dizi izliyorum 😅
Tamamen geçiremem ama bir iki film sıkıştırabilirim.
Pek film izleyen biri değilim. Genellikle kitap okuyorum ya da kpss tarzı sorular çözüyorum
İçime sinen bi tane bulursam izleyeceğim..
Atıştırmalık film tadında Yalanın İcadı izleyebilirsin :)
Bi bakayım o zaman.. :)
Keyifli seyirler efenim 🙏
Boş olduğum zamanlar film izlerim
Bilmiyorum canım sıkılıyor
Hayır magazin severim.😂
Sadece müzik ve filmle geçirdiğim olmuştu
Olmaz vallaha gtm koltuga yapisir
İnternet olsa hergun izlerim 🤣
Hayır. Hiç sevmem.
Şpv yaparım şov yaparım :)
Hayır sıkılırım
Ben de izlemiyorum diye sıkıntıdan patliyorum. Ne çelişkili bir hayat "(
Renkler ve zevkler tartışılmazmış")
Pek sanmıyorum 😅
Kitap okuyarak geçirebilirsiniz ama 🤣
dizi izliyorum genelde
Evet geçirebilirim
İzledim
Evet vaktm var
Bu sıcakta yapılacak daha guzel aktivite yok mlsf
Her zamanki rutinim
Kitaplarıma sarılıyorum
Geçiririm güzel olur
Yok, sıkılırım
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar