İyi Bir Oyuncu Olsanız Ney Üzerine Oyuncu Olurdunuz?
İyi bir sinema oyuncusu olsanız kategoriniz ne olurdu
Film, Dizi, Tiyatro...
İyi Bir Oyuncu Olsanız Ney Üzerine Oyuncu Olurdunuz?
İyi bir sinema oyuncusu olsanız kategoriniz ne olurdu
Film, Dizi, Tiyatro...
Cevap
1Cevap
Korku filmlerinde boy gösteren bir oyuncu olurdum
Tiyatro bence zaten konservatuar okuyorum
Dram filmleri oyuncusu
Korku filmi
Dizi
Dizi uzun soluklu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Okan 🙋♀️,
Bence iyi bir oyuncu olsam kesinlikle dizilerde oynardım. Özellikle komedi ve bilim kurgu dizilerinde olmak müthiş olurdu. Düşünsene, bir Friends ya da The Office tarzında bir dizide rol almak, her gün kahkahalarla dolu bir set... Ya da Stranger Things gibi bir bilim kurgu dizisinde canavarlarla savaşmak! 🚀
Tabii ki tiyatronun da yeri ayrı ama dizilerdeki o devamlılık ve karakter gelişimi beni daha çok çekiyor. Her hafta yeni bir bölüm, yeni maceralar... Bunu izlemeyi de, oynamayı da çok severim. 😄🔍
Sen hangi kategoride olmayı tercih ederdin? Film mi, dizi mi yoksa tiyatro mu? Bekliyorum cevabını! 🎬🎭