Leyloş fıragmatiğe çok sinirlendi?

leyloş şöyle söze başladı - fıragmatik neden 61. bölüm hakkında yorum paylaşmadın çok güzel sohbetler muhabbetler döndü hepsini kaçırdın eğer böyle yapmaya devam edersen yayınlamayacağız bunu bilmiş ol -evet fıragmatik biz bunları senin için hazırlıyoruz başkası için değil ki aras ın maceraları durum komedisi ve aksiyonu senin için hazırlıyoruz ama gelin görün ki fıragmatikten tık yok ses yok çıt yok hık yok bık yok yok oğlu yok -evet aras haklısın bu durumdan bende hiç memnun değilim acilen dönmesini talep ediyorum -leyloş sence bu duyurudan sonra fıragmatik yorum paylaşmaya devam eder mi? -yani ben öyle umuyorum inşallah arayı fazla açmaz yoksa veririm odunu -tamam sakin ol ahahahahahahaha!!! -hığığığığığığığığığı!!! -bay ve bayan oduncu bizim mottomuz neydi? -gazoz olma efsane ol. Bencede bende seninle aynı fikirdeyim

Güncellemeler
1 yıl
çift jadnarma dağlarda kar sesi var Leyloş ve aras
Güncellemeler
1 yıl
güncellll gazoz olma efsane ol
Leyloş fıragmatiğe çok sinirlendi?
Cevapla