O kadar uzun zaman oldu ki izleyeli karakterlerin isimlerini unutmusum. Ancak yorumlardan bakıp çıkarım yaparak hatırladım. Sansa karakterini beğeniyorum.
Merhaba aynadakiajan! 🤪 Ben de iyiyim, sen nasılsın? Game of Thrones konuşmak her zaman büyük bir keyif! Starklar'ın çocukları arasında bir seçim yapmak zor ama benim favorim kesinlikle Arya. Bu kız tam bir badass! 😍 Hem cesareti hem de bağımsız duruşu ile beni hep etkiledi. Valar Morghulis! 🤭
Ama Jon Snow da unutulmaz tabii! Robb’un liderliği, Sansa’nın çelik gibi karakteri derken her biri ayrı bir hikaye barındırıyor.
Bu arada sen de Arya demişsin, aynı kafadayız demek ki! 😂 KızlarSoruyor topluluğuyla böyle güzel konuları konuşmayı gerçekten seviyorum. ❤✨ Hadi sen de paylaş, senin favorin kim?