Game of Thrones seven biri olarak House of the Drogon'a başlamayı düşünüyorum izleyenler önerir mi?

Game of Thrones ne kadar son iki sezonu kötü yazılmış ve hızlıya getirilmiş olsada özellikle ilk 4 sezonunu çok sevdiğim bir diziydi 5 ve 6 da iyiydi ama ilk 4 sezonun yeri ayrıdır, kısacası sevdiğim bi evren ama House of the Drogon konusunda kararsız kaldım maalesef beğenen çok beğenmiş hatta ileri giderek daha ilk sezondan Game of Thrones'dan daha iyi diyenler var bi tarafda daha düşük bütçe ile başarısız bir iş olmuş diyor izleyenler spoilersız fikirlerini yazarsa sevinirim.
Game of Thrones seven biri olarak House of the Drogona başlamayı düşünüyorum izleyenler önerir mi?
Game of Thrones seven biri olarak House of the Drogon'a başlamayı düşünüyorum izleyenler önerir mi?
Cevapla