Oyuncu değişikliğine nasıl bakıyorsunuz?

Bir filmin yenilenmiş versiyonu çekilince veya devamı çekilince bazı karakterler değişmiş olunca ben keyif almıyorum seslendirme bile benim bu keyfimi düşürüyor. Spoiler olmuş olacak ama bildiğim kadarıyla Netflix için Street Fighter oyununun film versiyonunun yenisi ve dizisi çekilecek (belki şu anda çekiliyor olabilir de) 1994te orijinal versiyonunda Chun-Li karakteri oyuncu şu an 60 yaşında muhtemelen anneanne babaanne olmuştur o zamanki gibi olamaz genç birisi lazım ama bu benim keyfimi düşürüyor işte. Mr. Bison karakteri olan Raul Julia da vefat etmiş zaten filmden kısa süre sonra. Yani mecburen başkası oynar ama keyif alamıyorum ben. Mortal Kombat filminin yeni versiyonunda da Lord Raiden, Liu Kang falan değişmişti hiç keyif alamadım son Transformers filminde Optimus Prime'ı da duayen seslendirme sanatçımız Ayhan Kahya vefat ettiği için farklı sesten dinledik onda da keyif alamadım. Sizde de böyle oluyor mu?
Oyuncu değişikliğine nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla