Film etkisinden nasıl kurtulunur?

Arkadaşlar galiba korku, heyecan, gerilim filmleri bana gelmiyor. Sıkıntıdan film açtım şimdi de gerginlikten kurtulamıyorum. Filmden kısaca şöyle bahsedebilirim; Baş karakterimiz kadın, henüz genç yaşında kocasını kaybediyor ve büyük bir yıkıma uğruyor. Kocasının yokluğuna alışma konusunda çok zorlanan bu genç kadın, çektiği acının üstesinden gelebilmek için yaşadığı şehirden uzaklaşmaya karar veriyor. Kendine yeni bir hayat kurmak için büyük çaba gösteriyor. Fakat yeni taşındığı şehirde başına beklenmedik bir şeyler geliyor… Bu kadınla psikopat, şizofren bir adam arasında hayatta kalma mücadelesini konu almış. Sonuna az kaldı filmin yeter artık diyorum neredeyse ekrandan içeri girip kadını ben kurtaracağım😅 duygularım alt üst oldu ve çok gerildim. Film biraz etkisini bıraktı üzerimde bu etkiyi üzerimden nasıl atarım önerileri alalım. 🤗
Film etkisinden nasıl kurtulunur?
Film etkisinden nasıl kurtulunur?
Cevapla