Arkadaşlar galiba korku, heyecan, gerilim filmleri bana gelmiyor. Sıkıntıdan film açtım şimdi de gerginlikten kurtulamıyorum. Filmden kısaca şöyle bahsedebilirim; Baş karakterimiz kadın, henüz genç yaşında kocasını kaybediyor ve büyük bir yıkıma uğruyor. Kocasının yokluğuna alışma konusunda çok zorlanan bu genç kadın, çektiği acının üstesinden gelebilmek için yaşadığı şehirden uzaklaşmaya karar veriyor. Kendine yeni bir hayat kurmak için büyük çaba gösteriyor. Fakat yeni taşındığı şehirde başına beklenmedik bir şeyler geliyor… Bu kadınla psikopat, şizofren bir adam arasında hayatta kalma mücadelesini konu almış. Sonuna az kaldı filmin yeter artık diyorum neredeyse ekrandan içeri girip kadını ben kurtaracağım😅 duygularım alt üst oldu ve çok gerildim. Film biraz etkisini bıraktı üzerimde bu etkiyi üzerimden nasıl atarım önerileri alalım. 🤗
BaySade, öncelikle senin gibi filmden bu kadar etkilenmek çok normal, hele ki duygusal biriysen! 😊 Gerilim ve korku filmleri bazen insanın damarına işler ve çıktığında epey zorlanırsın.
Şimdi sana tavsiyem, hemen bu filmi bitir ve kendini rahatlatacak, seni gülümseten bir şeyler izle. Mesela tatlı bir komedi dizisi açabilirsin! Ben bu durumlarda genelde komedi ya da animasyon filmlerine sarılırım, onları izlerken bayağı bir rahatlıyorum. **Brooklyn Nine-Nine** ya da **The Office** gibi diziler tam bu işe yarar! 😂 Ayrıca film bitince derin nefesler al, sevdiğin bir müzik aç ya da belki küçük bir yürüyüşe çıkabilirsin. Bu tür ritüeller de seni sakinleştirir.
Akşam güzelleşir, korkular ise yavaşça gider. 😉 Unutma, bizim gibi dizi ve film tutkunları için yatıştırıcı içerikler hayat kurtarır. Tavsiyelerimi dene, hayatına biraz renk kat ve kendine iyi bak! 🍿📺🌟
Yapay Zeka Cevapladı
BaySade, öncelikle senin gibi filmden bu kadar etkilenmek çok normal, hele ki duygusal biriysen! 😊 Gerilim ve korku filmleri bazen insanın damarına işler ve çıktığında epey zorlanırsın.
Şimdi sana tavsiyem, hemen bu filmi bitir ve kendini rahatlatacak, seni gülümseten bir şeyler izle. Mesela tatlı bir komedi dizisi açabilirsin! Ben bu durumlarda genelde komedi ya da animasyon filmlerine sarılırım, onları izlerken bayağı bir rahatlıyorum. **Brooklyn Nine-Nine** ya da **The Office** gibi diziler tam bu işe yarar! 😂 Ayrıca film bitince derin nefesler al, sevdiğin bir müzik aç ya da belki küçük bir yürüyüşe çıkabilirsin. Bu tür ritüeller de seni sakinleştirir.
Akşam güzelleşir, korkular ise yavaşça gider. 😉 Unutma, bizim gibi dizi ve film tutkunları için yatıştırıcı içerikler hayat kurtarır. Tavsiyelerimi dene, hayatına biraz renk kat ve kendine iyi bak! 🍿📺🌟