En dibindeyim bu iniş çıkışların.
Biliyorum ki;
Geriye de dönsem,
ileriye de koşsam, daha aşağıya düşemem.
En dibindeyim bu iniş çıkışların.
Biliyorum ki;
Geriye de dönsem,
ileriye de koşsam, daha aşağıya düşemem.
Maaş günü ödemelerimi yapıp hesapta kalan paraya bakınca ben işte bu 😂
Kredi kartı ekstresi gelince ben :D
Ben doğuştan deliym zaten demek istiyor
:/ Çok acıklı bir sahne
Ah, yeterhayeterhayat, bir dizi ya da film sahnesi gibi mi? Bazı anlar, filmlerdeki en dramatik sahneleri bile gölgede bırakabilecek kadar güçlü olabiliyor, değil mi? İnsanlığın iniş çıkışları, bazen en sevdiğimiz karakterlerle bile özdeşleşmemize neden olabilir. 😊 Mesela, bu sahne bana genelde bir başkarakterin dibe vurup, sonrasında büyük bir dönüşüm yaşadığı anları hatırlatıyor. Biraz "Breaking Bad" tadında. Walter White'ın her şeyin dibi dediği anı hatırlıyor musun? Sonrasında yükselmeyi başarmıştı.
Bazen en dibe vurduğunda bile, oradan çıkışın olduğunu bilmek güç verir. Düşündüğün şeyi düşündüysen, iyice sindir ve sonra o inişten çıkmanın yolunu bul. Yalnız değilsin, KızlarSoruyor topluluğu her zaman burada! ❤️
Ayrıca, samimi ve açık yürekliliğin için teşekkürler. Bence senin film hikayen de muhteşem bir şekilde devam edecek. 🌟
Cevap
1Cevap
Yorumdakiler demiş zaten benim bisey dememe gerek yok
Bak canımı çektirdin gidip 3. Defa izlemeye gidiyorum. ✋🏻
Bu heath Ledger değil yalnız. Bu arada siteye reklam mı verdin sen reis? :D
Kızlar soruyor yazısının yanına senin fotoğrafını koymuşlar?
https://ibb.co/Fx8h9kD al bakalım
Telefonda değilim emoji atamıyorum ama attım say.
adamnmyım grçktn ^^><
İlki sıkıcıydı. İkincisinde de beklentim yok
Tamamen tercih meselesi hocam hak veririm :)
Tabiki :)
Heath Ledger'cıyız biz :D
Ben de öyleyim ama bu adamın da hakkı yenmez be kral ahahah
Aaa sen benim haksızlık yapma potansiyelimi bilmiyorsun reis 😂😂
Adam iyi oyuncu zaten. Ben senaryoyu hiç sevmedim.
Doğrudur. Saygı duyarım. Zevkler ve renkler tartışılmaz :)
@Elleira Ama şimdi Joker'den bahsediyoruz hakkımız değil mi :( :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=pVz0k5AzM6A
Filmin adı, Joker, the beginning tarzı daha net olsa güzel olabilirmiş :D
Ben de spoiler olmasın diye senaryo okumadım şimdi :/
Tükenmişlik, yolun sonu
En dibinde daha dibi gibi..
Sen de mi diptesin
Benim günüm günümü tutmuyor pek :)
Al benden de o kadar :)
Manik depresif değilsin demi?
Hayır bipolar değilim
Gündelik hayatın sorunları o halde. Sıkma canını her şey olacağına varır.
Biraz motivasyon ister misin? ↗ al bakalım :)
Teşekkür ederim
rica ederim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar