Kızılcık şerbeti sezon finali neydi öyle ya?

Abartmıyorum hayatımda izlediğim en güzel sezon finaliydi. O son sahneler neydi öyle aman allahım dehşet. Siz beğendiniz mi? Ve sizce girayın evindeki kadın kimdi? Amacı ne olabilir Doğa'dan ne isteyebilir?
Kızılcık şerbeti sezon finali neydi öyle ya?
Cevapla