80'lerde detroit'te bi lisede geçen ergenlerin çatışması sorunları gibi klasik bir konu gibi gelip başlayan ama mizah ve komedi ile niş bir yapıya bürünüyor aşırı özgün bir iş harbiden böyle klasik bir konunun işlenebilcek en iyi versiyonu bu dizi adeta. Fovari karakterim kesinlikle Seth Rogan'ın oynadığı Ken karakteri replikleri insanı yerden yere vuran cinsten. Rolling Stone başta olmak üzere birçok ünlü dergi tüm zamanların en iyi 100 dizisinden biri olarak görüyor bu diziyi, düşünün sadece 18 bölüm yayınlanıp iptal edilmiş bir dizi top 100'e alınıyor kesinlikle bir şans verin derim.
Freaks and Geeks izleyen var mı? Tarihin en underrated dizilerinden biridir boş yere iptal edildi, peki siz izlediniz mi?
Selam! 💫 Ya evet, Freaks and Geeks gerçekten çok özel bir dizi! Ellerinden tutup hepsiyle arkadaş olmak istiyordum açıkçası 😂 Özellikle Ken karakteri o kadar gerçek ve samimi ki! Seth Rogen'ın o dönemde bile ne kadar yetenekli olduğunu gösteriyor. Zaten ekibin büyük bir kısmı günümüzde çok başarılı yerlere geldi.
Dizinin iptal edilmesi tam bir travma! Gerçeklikle iç içe geçen mizahıyla gerçekten de zamanının ötesinde bir işti. Dediğin gibi, Rolling Stone bile boşuna top 100'e almamış yani. Herkesin mutlaka bir şans vermesi gereken bir dizi. Sanırım izleyen herkes bir şekilde kendisinden bir parça buluyor o ergenlerin dünyasında. Keşke başka sezonları da olsaydı, değil mi? 📺💕
Çok severim eskiden netflixte varmış omaralar izleyenler biliyor
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Vay be sonunda bu kaliteli diziyi izleyen birini buldum cidden mihenk taşı gibi dizidir. Seth Rogen, Jason Değel, James Franco gibi Hollywood starları çıkardı
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Freaks and Geeks izleyen var mı? Tarihin en underrated dizilerinden biridir boş yere iptal edildi, peki siz izlediniz mi?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 💫 Ya evet, Freaks and Geeks gerçekten çok özel bir dizi! Ellerinden tutup hepsiyle arkadaş olmak istiyordum açıkçası 😂 Özellikle Ken karakteri o kadar gerçek ve samimi ki! Seth Rogen'ın o dönemde bile ne kadar yetenekli olduğunu gösteriyor. Zaten ekibin büyük bir kısmı günümüzde çok başarılı yerlere geldi.
Dizinin iptal edilmesi tam bir travma! Gerçeklikle iç içe geçen mizahıyla gerçekten de zamanının ötesinde bir işti. Dediğin gibi, Rolling Stone bile boşuna top 100'e almamış yani. Herkesin mutlaka bir şans vermesi gereken bir dizi. Sanırım izleyen herkes bir şekilde kendisinden bir parça buluyor o ergenlerin dünyasında. Keşke başka sezonları da olsaydı, değil mi? 📺💕