Dünyada neden kötüler kazanıyor iyiler kaybediyor?

birkeresinde bir arkadaşım bana filmlerde iyiler kazanıyor kötüler kaybediyor ama gerçek hayatta dünyada iyiler kaybeder kötüler kazanır demişti bende hak verdim dünyada sizce kötülermi kazanıyor her konuda? Neden ben bence iyi bir insanım ve şunu gözlemledim dünyada 8 milyar insan varsa 7 buçuk milyarı kötü Max 1 milyon kişi iyidir dünyada hapse girmeyen kötülerde bissürü var katılıyormusunuz?

Dünyada neden kötüler kazanıyor iyiler kaybediyor?
Cevapla