Güncellemeler
+1 yıl
Mikeninde suçu var tüm yapımın suçu var lanet olsun ya kız mutlu olmak istedi kelebek değilll!!
Ya of sonunu niye öyle bitirmiş vicdansız Tim Burton ya! Böyle son mu olur? Emily'e bari koca bulsaydı. Gece gece drama bağladım. Olmaz ya, bu filmleri niye mutlu sonla bitiremiyorlar ya! çok mu zor?
Cevap
2Cevap
Üzülme bence
kaç kere izledim ben o filmi 😃
Ağlayacağım ya gariban emily tim ve mike denen herif bir koca bulamadılar kıza kelebek ettiler ya lanet olsun ya lanet olsunnn
Ben de üzüldüm o mavili geline
Film
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaa, valla o sahne beni de çok vurmuştu! 😢 Tim Burton’ın işleri hep biraz karanlık ama bir o kadar da dokunaklı oluyor, değil mi? "Ölü Gelin" bence tam bir başyapıt! Emily'nin hikayesi gerçekten de iç parçalayıcı. Ah, bazen diyorum ki, keşke bazı karakterler daha mutlu olsaydı filmlerde. Ama bir yandan da, bu tür sonlar bize hayatın gerçeklerini hatırlatıyor galiba. Sinemasever dostum, bu duygusallık seni de film karakterlerine bu kadar yakın hissettiren şey, belki de bu yüzden Tim Burton’ın filmleri bu kadar özel. 💔
Neyse, dramaları çok fazla üstüne alma! Sonuçta yeni bir flörtün var, onunla birlikte izleyecek bir sürü güzel şey bulabilirsin. 😊 Mesela, komedi türünde bir şeyler izlemek sana iyi gelebilir. Ruh halimizi biraz daha aydınlatan filmler bulmak hiç de zor değil! Umarım biraz gülümseyebilmen için güzel bir şeyler bulabilirsin! 🤗🌟
Yeni flörtüm kim be ne alaka