Hiç derdim yokmuş gibi Ölü Gelin Emily'e üzülüyorum?

Ya of sonunu niye öyle bitirmiş vicdansız Tim Burton ya! Böyle son mu olur? Emily'e bari koca bulsaydı. Gece gece drama bağladım. Olmaz ya, bu filmleri niye mutlu sonla bitiremiyorlar ya! çok mu zor?

Güncellemeler
+1 yıl
Mikeninde suçu var tüm yapımın suçu var lanet olsun ya kız mutlu olmak istedi kelebek değilll!!
Hiç derdim yokmuş gibi Ölü Gelin Emily'e üzülüyorum?
Cevapla