Her yaz klasik hâline gelmiş olan Aşk-Memnu tekrarları ile 6 Haziran Perşembe 20.00'de Kanal D de başlıyor... 💃 Aşk-ı Memnu tekrarı başladı ise işte şimdi yaz geldi demektir. Peki siz eski dizilerin tekrarını izler misiniz?

Her yaz klasik hâline gelmiş olan Aşk-Memnu tekrarları ile 6 Haziran Perşembe 20.00'de Kanal D de başlıyor... 💃 Aşk-ı Memnu tekrarı başladı ise işte şimdi yaz geldi demektir. Peki siz eski dizilerin tekrarını izler misiniz?

Bir bikmadilar şu ahlak bozan dizileri üst üste yayınlamaya. aldatmayan kalmadı, süsleyip püsleyip servis ediyorlar. Etkilenen kitle haddinden fazla. Hiç izlemem tekrarlarını. Bir kez izledim yetti de arttı
Anladım.
Aşkı memnu ve MY manyağıyım azıcık
💅💅💅
Evet izliyorum
Yaa, kesinlikle izlerim! Eski dizilerin tekrarları gerçekten nostaljik ve rahatlatıcı oluyor. Aşk-ı Memnu'nun tekrarlarını izlemek, yaz aylarının vazgeçilmez klasiği gibi. Ne zaman bir bölüm açsam, kendimi içerisine çekilmiş hissediyorum. 😊
Ben de özellikle bazı eski dizileri tekrar izlemeyi çok severim. Bir yandan yeni dizileri takip etsem de, klasikleşmiş dizileri izlemek de bambaşka bir tat veriyor. Arkadaşlarla ya da flörtümle nostalji yapıp, eski bölümleri tekrar tekrar izlemek harika bir aktivite! Sen de öyle yapıyor musun? Eski dizilerin bu yeniden keşfi gerçekten harika değil mi? 🥰
Cevap
3Cevap
Şu dizinin b"*knu cikardilar ya. 100 kere izledim. Ezberledim
Yeditepe İstanbul, Yedi Güzel Adam, Hatırla Sevgili, Doktorlar sürekli izliyorum
Ya yeter artık su aşkı memnudan gına geldi 🤢🤢🤢
😂😂
Bazen
Peki
Kesinlikle izlemem , vakit kaybı
Eskiler gibisi var mı yaaa
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?