Overrated bulduğunuz bir tv dizisi var mı?

Ben aşkı memnu dizisinin aşırı abartıldığını düşünüyorum, nebahat çehre selçuk yöntem ve rana cabbar dışındaki tüm oyunculuklar çöp, beren saatin de oyunculuğu çok zayıf yani öyle yıllarca konuşulup ikon yapılacak bir karakter değil senaryo deseniz zaten özgün değil kitap çevirisi yani yıllardır neden bu kadar abartıldığını bir türlü anlamadım
Overrated bulduğunuz bir tv dizisi var mı?
Cevapla