Kendine güvenen var mı bu konuda ben gelirdim evet diyen biri :D

Kendine güvenen var mı bu konuda ben gelirdim evet diyen biri :D

Benim dönüşeceğim max kişilik 😃


Her yerde farkımı ortaya koyuyorum resmen şaka gibi 😂
Ben 14 yaşında annemi kaybederek olgunlaştım güçlü olmayı oradan öğrendim bu yaşıma kadar güçlü durduysam final haftasına kadar eminim her şeyiyle savaşırım kaldı ki babamın hastalığıyla ben savaştım gecem gündüzüm hastanede geçti neyse ki rabbim onu tekrar bana bağışladı neyse ki yetim kalmadım
Cevap
26Cevap
İlk hafta açlıktan Recep İvedik gibi yerdim milleti 😃
Hayır sakatlanırdım kesin ahsh
İlk günlerden nakavt 😀🥲
Uykusuzluğa dayanırım açlığa da bir nebze dayanırım. yalnızlık desen var. bilemedim :D ölmezsem gelirdim
Açlık cidden büyük sorun brom benim için :D
Bence de brom 3 lahmacun gömemeyeceksek olmaz :D
Survivor'a gitsem açlık siniri beni vurur. Ne yaptın Kuzey? Bu bir dramdır. Finale kadar gelip gelemeyeceğimden emin değilim ama ilk 10'a garanti girerim.
Bir gün de açlıktan sinirimiz bozulur. Açlıktan kavga ederiz 😹. Ben de hızlı koşarım da, atışlardan emin olamıyorum. Biraz atış yapmakta önemli.
Ben oradaki insanların saçma sapan tavırları yüzünden ilk haftadan oyundan çekilmek isterdim ondan dolayı finali pek göremem.
Bazı arkadaşlar beni çekemez sürekli eleme potasına atardı ben de elenirdim o yüzden finale kadar kalmazdım orada
Maalesef ya 😂
Ben oradaki bütün herkese sinir olacağım için diskalifiye olurdum ikiyüzlülüğe, mışlı davranmaya gelemem dhdk
Ben kişiliğime daha çok güvendiğim için oylama olsaydı kalırdım bence dkfkdk performans olarak tam bilemiyorum
Ben açlık geberirdim
Konsey de görüşürüz. Seni yazıp yollayacağım. Adanın ağası benim.
KS'nin starı sen olabilirsin ama halkın minnoşu benim 😻.
Azimli ve rekabetçi bir yarışmacı olarak kupayı kaldırmaya talibim 😃
Yaaa 😃
Ne diyim gelemezdim boy kısa atlarken yere düşüp bk olurdum
Değil gibi ya bacaklarımı nereye uzatacam atlama kötü koşma kötü ölürüm ben 🤣
Yüzmeyi bile bilmiyorum. İlk hafta ağlaya ağlaya adadan ayrılırım muhtemelen 😂
Fiziksel olarak o kadar güçlü değilim biri çarptı mi giderim öbür tarafa yani 🙂
😂😂
Geleceği göremiyorum :d
Açlıktan ölürdüm ben ot çöple karın mı doyar. Mangalsız yaşayamam
Bilemem ama hep dayanırım gibide geliyor zaten aç kalmıyorlar bence artık adada da kalmıyorlar :)
Gelebilirdim desem belki doğru olmaz bir çeyrek final görürdüm
Gelirdim. Onların oynadıkları oyunların hepsi basit şeyler. Beceriksizler beceremiyorlar.
Gelirdim bence. Finale kadar gelemsem de finale yakın elenirdim heralde
Benim gücüm dayanıksız kuvvetim düşük en fazla 1 hafta 10 gün'e kadar dayanırım heralde 😃
fiziksel gücüm var ama mental olarak dayanamam gibi geliyor ben çabuk etkileniyorum eğer bana bir saldırı olursa çabuk düşüyorum
bunu aşarsam yapabilirim
Güvendiğim tek konu isabet. İsabetim aşırı iyidir hızda da fena sayılmazdım diye düşünüyorum ama böceklerden tırsıyorum. Beni eleyebilirler miydi sanmıyorum bağımlılık yapıyorum biraz 😂😂
Çay diyen ağlayan Biri vardı o ben olurdum kesin
Açlık zorluluk sinekler böcekler vs bunları göz önünde bulundurun..
Evet final görürdüm ama işim olmaz
diskalifiye ettirirdim kendimi kfjfj ne işim var benim orada maymunduk yaparak para kazanamam kdjd bir sürü yolu var para kazanmanın
Ben var ya yerden bitmenin tekiyim. Bu konularda feci fark atmayı severim. Kameralara oynamayı iyi bilirim. 🤣🤣
Ben yapardım zorlansam bile başarırdım sonlara ulaşırdım
Adaşım Semih Öztürk gibi giderdim dostum 😂😎
Sessiz sakin bir kişiliğim olduğu için ilk hafta şutlarlardı beni
Ben tuvalet olmadan yapamam
Bide ormanda herkes bir yerde ediyor
Ben daha ilk günden Evrim gibi ağlayıp geri dönerdim muhtemelen.
Kendine güvenenlerin hepsi şu an birbirine düşman...
Ilk hafta elenirdim açlıktan, o yüzden katilmazdim 😂
Dayanabildiğim kadar dayanırdım da sanırım taş çatlasa 2 hafta ediyor o da. 😅
Açlığa, oyunlara dayanırım ama böceklerin içinde uyuyamamm
ben daha ertesi günü beni diskalifiye edin nolur diye ağlayarak yalvarmaya başlardım
Yok ya ben kesin kavga eder diskalifiye olurdum. 😀😀
Gelemezdim ilk ben elenirdim yaa açlık zor benim için 😂
Açlık konusunda dayanırdım ama performans konusunda direk elenirdim sjsjdjsndn
Yüksek ihtimal 3 ya da 4 ay dururdum Askerden tecrübeliyim
Yaşantımız zaten bunun benzeri, tabi ki almadan dönmezdik.. 😅
Erkekli ortamlarda bulunmam ya ben sevmiyorum öyle şeyler.
hayir boceklerden kafayi yiyip yarismalara odaklanamazdim huysuzlugumla da hemen eletirdim kendimi
ay bi de aclik var 3 saat dayansam iyidir fazlasinda gozum doner
Gelemezdim ya fiziksel olarak hiç dayanıklı ve güçlü değilim
1 ay dayanırdım parayı almak için dhjksj
Bak şimdi aklıma yattı 😅
İlk hafta elensemde olur o zaman hjkdjs
1 hafta için süper para😀
Survivora katılmam kesin çözüm
Yok ben gerçeğini zaten yaşadım gitmem
Ney etkiliymiş neyde
Valla hiç etkili değil travmatik zamanlar jddhdhd
Etrafında kobralar salto atıp bir yeri taradığı zaman anlıyorsun her şeyi djdjdid
Yoksa sende mi ajshsshshs
İlk saniyeden eləmirdim. 😂
24 saat dayanamam ben.
Aclık kırmızı cizgim üzerine birde uyku 😅 10 saat sonunda alın beni burdan derim
Mümkün değil 😂
O kadar yamyamlar arasında bize bir şey kalmaz 😂
1 ay içinde elenirdim 😂
Ahahah hemen bir motor alırdım kendime
Waow 🔥
Geçmiş olsun bana da ailem karşı zaten kazalardan dolayı şimdi nasılsın iyi misin?
İyi olmana çok sevindim kullanmak zevkli olsa da önemli olan sağlığın
Ben ilk haftadan elenirdim 😄
Zaten yemek yiyorlar otelde yatıyorlar ada da kalmıyorlar bu yuzden final haftasına kadar gelirdim
Gelmem, dayanıklıyım ama bir iki haftadan sonra selam okunurdu.
Ben asla aç kalamam :)
Neden gelemeyeyim ki kurgu zaten
İlk gün eve dönerdim😂😂😂
İlk günden eve gönderirlerdi
Sanmam o kadar kondisyonum yok
Ben gelirdim pes etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?