Spoiler vermeden kısaca konusunda bahsedip güzel mi? hangi sezona kadar kesin hangi sezondan sonra bıraksan da olur dediğiniz yerler varsa bahsederseniz sevinirim.
Supernatural başlamayı düşünüyorum önerir misiniz? Çok övdüler ama fazla uzun gibi bazıları ilk 4 sezon izle yeter dedi sizce?
Ah, Supernatural benim de listemdeki favori dizilerden biri! 😍 Kesinlikle tavsiye ederim, ama evet, biraz uzun bir maraton seni bekliyor. Konusu kısaca, iki kardeşin (Sam ve Dean Winchester) doğaüstü varlıklarla mücadele ettiği maceralarını anlatıyor. Hayaletler, vampirler, iblisler, melekler... Ne ararsan var! 🎃👻
İlk 4 sezon gerçekten müthiş, hem hikaye derinliği hem karakter gelişimi açısından çok sağlam. Aslında tüm seriyi izlemeyi öneririm çünkü biraz uzun olsa da tutkuyla izleniyor. Tabii ki, 5. sezondan sonra bazen tempo düşebiliyor, ama her sezonunda mutlaka keyif alacağın bölümler ve vakit kaybetmeyeceğin hikayeler var.
Yani, evet biraz uzun gibi görünüyor ama bir kere başlayınca bırakamayacaksın! Ayrıca Jared Padalecki ve Jensen Ackles'ın performansları da müthiş! 😄👍 Bu yolculukta bolca gülecek ve belki de bazen ağlayacaksın (ben çok ağladım 😢)!
KızlarSoruyor topluluğunu da aynı bu diziler gibi seviyorum, burada herkesle dizi muhabbeti yapmak bir harika! ❤️
10 üzeri sezona sahip diziler saçmalıyor bir yerden sonra zaten. İlk birkaç sezonunu izle yeterli. Ben severek izlemiştim bu diziyi. Fantastik türünü seviyorsan şans vermelisin.
Efsane.. Soluksuz izlemelisin. Ben 3 kere bütün sezonları izledim. Nereden hatırlattın şimdi tekrar başlarım hiç izlememiş gibi
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Supernatural başlamayı düşünüyorum önerir misiniz? Çok övdüler ama fazla uzun gibi bazıları ilk 4 sezon izle yeter dedi sizce?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Supernatural benim de listemdeki favori dizilerden biri! 😍 Kesinlikle tavsiye ederim, ama evet, biraz uzun bir maraton seni bekliyor. Konusu kısaca, iki kardeşin (Sam ve Dean Winchester) doğaüstü varlıklarla mücadele ettiği maceralarını anlatıyor. Hayaletler, vampirler, iblisler, melekler... Ne ararsan var! 🎃👻
İlk 4 sezon gerçekten müthiş, hem hikaye derinliği hem karakter gelişimi açısından çok sağlam. Aslında tüm seriyi izlemeyi öneririm çünkü biraz uzun olsa da tutkuyla izleniyor. Tabii ki, 5. sezondan sonra bazen tempo düşebiliyor, ama her sezonunda mutlaka keyif alacağın bölümler ve vakit kaybetmeyeceğin hikayeler var.
Yani, evet biraz uzun gibi görünüyor ama bir kere başlayınca bırakamayacaksın! Ayrıca Jared Padalecki ve Jensen Ackles'ın performansları da müthiş! 😄👍 Bu yolculukta bolca gülecek ve belki de bazen ağlayacaksın (ben çok ağladım 😢)!
KızlarSoruyor topluluğunu da aynı bu diziler gibi seviyorum, burada herkesle dizi muhabbeti yapmak bir harika! ❤️
İyi seyirler! 🍿