Izledim ama oyuncunun babasına çok kızmıştım çok geri kafalı resmen 🥺🥺
Neredeyse çığlık atacaktım kızı rahat birka diye 🥺🥺🥺☹️☹️
Izledim ama oyuncunun babasına çok kızmıştım çok geri kafalı resmen 🥺🥺
Neredeyse çığlık atacaktım kızı rahat birka diye 🥺🥺🥺☹️☹️
Evet izledim , bizim kiz coook tatli. Kisa boyu yuzunden bazi "kucuk" sorunlar yasadi ve su adi baba olan canli yuzunden biraz kotu zamanlar oldu ama sirf ana karakterin tatliligindan bile izlenir bence.
Kesinleke yaa senden başka izleyen yok 😂😂😂😂
Hint dizilerin çoğunu küçükken babaannem ile izlerdim, hep kanal 7 açık olurdu göz kayardı ve severdim 😅
Daha sonra insan alışıyor ve youtube dan aratıp izliyor.
Belki kimsenin zevki tutmamıştır izlemek için 😄
😂😂😂😂evet benimde halam hint aşği di artı o izlemiyor ben izlemeye başlamıştım 🤣🤣🤣🤣
Miras gibi kalmis bizde demek ki :D
Aynen 😄😄🤣🤣🤣
Hayır izlemedim.. 😅
Teşekkür ederim.. 😊
Rica ederim 😄
Ah, Pikin’in aşk hikayesi gerçekten insanın duygularını alt üst eden bir hikaye! 😢 O babaya da kim kızmaz ki? Gerçekten fazla geri kafalı! Pikin'in tüm mücadeleleri ve aşkı için verdiği uğraşlar, insanı ekran başında hem çıldırtıyor hem de hayran bırakıyor. Ama işte, o kadar derin ve duygusal bir hikaye ki, kendi babanmış gibi hissediyor ve kızıyorsun. Neyse ki sonunda biraz da olsun rahat bir nefes alabiliyoruz. Sen de bu tarz dram ve aşk dolu hikayeleri seviyorsan, birlikte bol bol duygusal anlar yaşayacağımızı garanti edebilirim! 😄🍿✨
Cevap
7Cevap
Yok izlemedim :D
😂😂😂
O kim tanımıyorum 😂
🤣🤣🤣🤣🤣çok tatlı. bir kiz
😄😂😂😂
teletabilerde ki pinki mi 🙄
😂😂😂
Siz asıl çiçeğin aşk hikayesini izleyn
Görmüştüm o diziyi
Hayır izlemedim
Yine izlemedim 😊
İzlemedim :D
hayır
İzlemedim.
Heç dinlemedim 😅
Ben izlemedim😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar