
Moraller bozulmaya görsün, Su gibi şarap içiyor kadınlar, bardak bardak boşalt doldur 🤨😃
Öyle bir hayat yok

Moraller bozulmaya görsün, Su gibi şarap içiyor kadınlar, bardak bardak boşalt doldur 🤨😃
Öyle bir hayat yok
Mask dizisi canlandı aklımda. Benim Mi Yeon'um da kocası yüzünden içip dururdu. Tek derdi sevilmekti. Benim de şarabım olsa içeceğim de yok. Dizilerle, müziklerle idare ediyorum.
Kadın onu seven erkeği sevmez. Kadın her zaman onu döven, ezen erkeği sever. Ya alkol içer sonrasında ya da bilmem ne.
O yüzden kadın sokakta yürürken tedirginmiş, kadın hakkı yokmuş falan filan. Daha da beter olmanız dileğiyle
Onlar sarap degildir tahminim hadi oldugunu var sayalim gercek hayyatta bu pahalilikta en fazla sigara yakilir😂
Aşkito bişey olmasına gerek yok normalde de şarap açıp içiyorum ben güzel oluyo biliyor musun gevşetiyor ondan
Cevap
16Cevap
Hayır tabi ki de şarap içmiyorum.. sigara içiyorum bir şey olduğu zaman.
Kadınlar şarap erkekler de viski. Benim herhangi bir durumda aklıma bile gelmez hiçbirisi. Klasik senaryolar işte.
Şarap hikaye;
Bizim kadınların büyük bölümü yemeğe veriyor kendini.
Bunların hepsi depresyondan :D
Algı olsa gerek. Alkolle moralin alakası yok bana göre.
İçki içiciliğin ağa babası KV dizisindeki “Kılıç” karakteridir 😄
İçinde vişne suyu olduğu için içmeleri normal. Şarap olsa bu kadar içmezler🤭
Benim şarap mahzenim var teyze. Kafayi kırdıkca mahzende sabahlıyom
Saygıdan yahu😂
Muah😘
var öyle kadınlar bizzat şahidim ama ben öyle değilim mesela alkol nefret ederim
Bende sevmiyorum nadiren içerim.. Alkolik olur ya insan bunlar benim kahve içmem gibi içiyor hatta daha çok 😂
bazısı için meşrubat gibidir şarap ve bira :)
Evet mutlaka çok içen vardır
Kilo yapar yahu 😂
Sadece özel günlerde açıp içtiğim bir şampanyam var.
İnsandan insana değişir lakin alkol almadığım zaman şarkıları bile hissetmem.
Normal hayatta car car çeneleri düşüyor :D
Onlar zengin olanlar.. Gerçek hayatta fakirlere depresyona girmek bile cebe bakıyor😅
Sne neden üstüne aliniyorsun
Böyle yapan arkadaşlarım var
Evet 😄
Diziler insanlara hayal satıyor.
Yav var da işte öyle yaşayanlar emin ol o dizilerle vakit kaybetmiyor.
Gerçekte hepsi aç.:)
Yok bildiğin aç parasız işte 😄 öyle elit değillerdir yani
Yığah biğaaa kadınlar içse batarız biz🙂
Geçen denedim tavsiye etmem
Ben öyleyim diğerlerini bilemem
Benim komşu öyle.
Dizi sonuçta ; ama bazıları içiyor.
Hayır a sayıda oyle
Hayaller gerçekler işte 😂
Çoğunluğumuz öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?