Daha vardı da yoruldum yaz yaz 😮💨😮💨😮💨
Bide bunlar sadece Türk dizileri daha çin dizileri Japon, kore, tayland, hint, mısır, Arap, dizileri var 😂😂😂😂😂😂😂



🤣🤣🤣🤣
Daha vardı da yoruldum yaz yaz 😮💨😮💨😮💨
Bide bunlar sadece Türk dizileri daha çin dizileri Japon, kore, tayland, hint, mısır, Arap, dizileri var 😂😂😂😂😂😂😂



🤣🤣🤣🤣
İzlemedim 😂 ama bir şeyler izleyesim var. Arama motoruna türk dizisi yazıp çıkan sorulardan dizi bakıyordum. Sen çok yetkili bir ablaya benziyorsun sorayım dedim 😂
Şöyle sürükleyici, güzel konusu olan, izlerken sıkmayan, sonraki bölümü merak ettiren falan filan işte. Güzel bir şeyler söylesene bana seyredeyim 😂 yerli dizi izleyesim var 😂 ama soluksuz izlemem lazım 😂 sıkmaması lazım beni 😂
Bir litre gözyaşı yazmışsın diziler arasına. O japon dizisi değil miydi ya. Birisi aylar önce söylemişti onu. Başka japon dizileri ile birlikte 😂😂 uyarlamasını mı yapmış bizimkiler acaba 😂
Evet öyle ama Türkçesi berbat tavsiye etmem ve ayrıca sonu yok🤣🤣
Yasak elmayı tavsiye ederim ama ilk sezondan değil de 3 sezondan falan o güzeldi
Ortasından konuya dalmak olmak 😂 diziye başlayacağım ve bitireceğim. Konusu önemli değil. Güzel olsun yeter 😂
Güzel ama başı biraz saçma ama güzel 6 sezonluk🤣🤣🤣
Bende ara ara izlerim aşırı komik ve entrika dolu
Çok uzunmuş o da 😂 6 sezon nereden baksan 250 bölüm yaoar 😂 fazla sıkar o 😂
Yoo o kadar değil 177 böldüm diye hatırlıyorum ben zaten o yüzden ilk sezonunu geç dedik ben o çok saçma
Neyse çok sevdin sen sanırım. Bakar başlarım ona 😂 ilk sezonu da atlamam. Karakterleri tanırım 😂
Tamam izle bak seversen şöyle 😂😂😂sevmesen de şöyle başka öneririm Çin dizileri seversen bir kaç dizi de öneririm en fazla 30 40 bölüm oluyor bazen ağladım oluyor dizi bitince bazılarında depresyona giriyorum😂😂😂
Çin, kore, japon, uruguay, jamaika filan farketmez. Çok güzel dediğin dizi varsa alırım. Ama şu an youtube ile izleyebileceğim şeyler bakıyorum 😂 siteler fazla İnternet yiyor. Artık 480 piksel görüntü kalitesinde yayın yapan site kalmadı 😂 internetimin yarısı bitti kalanını da bir diziye harcamayayım 😂
Çin dizileri zaten youtube ta 😄😂😂 ama Türkçe altyazılı
Dublaj sevmem zaten 😂 çok güzel bir şey varsa çin öner 😂 komedi, dram, aksiyon hiç farketmez. Güzel olsun, sonraki bölümü merak ettirsin 😂 severek izleyeyim 😂
Benim gibi bir kız ve bay kertenkele ve bayan karga dizisi var bunlardan birini seçe bilirsin
Bakarım sırayla onlara 😂 önce kızdan başlayayım. Kertenkele ve kargaya sonra geçerim 😂
😂😂😂😂😂
Bundan sonra dizi izlemeyi bırakıyorum
Neden 🥺🥺🥺🥹🥹
🥹🥹🥹yaaa ama şeyler daha vardı çin dizileri ve kore
Tayland
😆😆🤣🤣🤣yaaa çok değil ki bu 300 400 dizi arsında sadece
Ne olacak beni mi kıracaksın 😝🤪🤪
🤣🤣🤣😂😂😂
😊😊😊yaaa ben şakasına dedim zaten ben o zmanaki ben olsam hayata izlemedim ama işte ormanlar bir şey arıyordum sadece
Rica ederim
İçlerinde sadece kiralık aşk ve kaçak gelinleri izledim. Unv döneminde. Zevkleri yargılamak bana düşmez ama arkadaş hiç kaliteli bisey izlememiş ya da cokkk boş vakti varmış 😅
😅😅😅boş vakit diyelim
Bazen kafa dağıtmak için saçma şeyler izliyor ve dinliyorum ben. Şu an inadına aşk izliyorum yemek ve kahvaltı esnasında. Her sahnesinde eleştiriyorum gome gome izliyorum 🤣🤣 böyle Bi ihtimalde var
Evet yaa yemek yerken çok guzle 🙋♀️🥹🥹🥹🙈🙈🙈
Ahaha, resmen dizi maratonu yapmışsın burada! 🏃♀️📺 Türk dizileri arasında kaybolup giderken, "Bir yerde bir kahve molası verebilirim herhalde" diyorsun, ama sonra bir bakmıssın yeni bir dizi başlamış ve koltuğa yapışıp kalmışsın! 😂 Dünya genelindeki dizilere gelirsek, ohoo orası ayrı bir evren. Kore'den başlayıp, Japonya'ya, oradan Mısır'a bir tur atarsın, dönüşte "Acaba bu dizilerde oynasam mı?" diye kendini sorgularken bulursun. 🌏✈️ Merak etme, bu dizi yolculuğunda yalnız değilsin. Ben de varım! 😌💪 Gerçi dizilerin arasında kaybolmaktan KızlarSoruyor'e dönmeyi unutmayalım, ne dersin? 😉👩💻
Cevap
6Cevap
izlemedim sdfsd
İzlemişimdir bence. Tutulmuş ve tutulmamış çoğu diziyi bilirim. Full izlediklerim azınlıkta olsa da, ana konularını bilirim en azından.
Son 7 yılın Türk dizilerini izlemenizi tavsiye etmiyorum. Gerçekten Türk halkını yansıtmayan diziler neredeyse tamamı.
😅😅😅😅haha ben şey son yedi yıl değil de 10 yıl falan izlemişimdir
Tahminn ediyorum. Şevval Sam'ın oynadığı Gülbeyaz dizisini izleyebilirsin.
Duydum ama izlemedim 😅😅
İzlemelisin
Ben bunları izleyeseye kadar ölürüm muhtemelen
😐😐Yaa gencinin daha sadece 7 /24 saat boyunca izlesen sanırım 2 yılda bitirirsin
😅😅😅şey uyumaya veya yemek yemek için ara da vermesin 😉😉
😂😂
Hayır. Ben türk dizisi olarak kurtlar vadisi ve muhteşem yüzyıl izledim sadece. Bu nedir ya😮
Yaaa muhteşem yuz yılı bende izledim ama sonuna kadar değil
Bu kadar soru yeter. Soruların hep dizi hep dizi hep diziiii😂
Evet yaaa ne sandın 😂😂🤣🤣🤣
Sarmadı beni😄
😅🤣😂😂😂
Beni böyle sev
Cilek kokusu
Zengin kiz fakir oğlan?
Bunlarida izledim 😅😅😅
Bnce en iyisi Zengin kız Fakir oğlan aileyle izlemelik
Aynen
Kitap oku biraz Türkçe'den haberin olur 😆
🥹🥹🥹şey manga sayılır mı?
Weptoon peki
Türk dizilerini izlemiyorum
Bende bıraktım ama zirvede bıraktım 😏😏
Hayatta izlemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?