Hudutsuz Sevda Halil İbrahim çok abartılmıyor mu sizce de?

Bence aşırı abartmışlar karakteri cılız, çırpı bir şey lan bir yumrukla adamı deviriyor. Gaddar'daki Dağhan hayvan gibi o bile yere düşüyor dayak yiyiyor. Ama Halil İbrahim tökezlemiyor bile lanet olsun bu Türk dizilerine Kurtlar Vadisi ve Ezel hariç gaddar da güzel bu arada
Hudutsuz Sevda Halil İbrahim çok abartılmıyor mu sizce de?
Cevapla