Herkes artık birbirini ihtiyacına göre mi istiyor?

İnci tanelerini izleyen var mı? orada bir söz okudum Ali artık Ayşe'yi sevmiyor ihtiyaç duyarsa arar. Galiba herkes herkesi artık ihtiyacı olursa arıyor. Aşklar da öyle ihtiyaca göre. Çok ağladım o söze ya. Ve arkadaşlıklarda öyle bence en kötüsü om ihtiyacım olursa ararım. Bende aynı şeyi yaşadım ihtiyacı varken benim her istediğimi yapan kişi ihtiyaçları bitince bırakmıştı sonra evlendi. Yani Ali Ayşe'yi artık sevmiyor ihtiyaç duyarsa arar.. Söz bu kadar ağlayalım ya keşke tüm dünyadaki bütün insanlar aynı anda ağlasa ne güzel olurdu.
Herkes artık birbirini ihtiyacına göre mi istiyor?
Cevapla