Dizinin adı kiralık aşk
Ve buda arapçası
😏😏bence türkçesi daha iyi de neyse
Dizinin adı kiralık aşk
Ve buda arapçası
😏😏bence türkçesi daha iyi de neyse
Bizim Türk yapımcılar Arap ülkelerinde kendi dizilerini tekrar çekmeye başladı. Bütün olay bu aslında. Yani kendileri çalıp oynuyorlar yine. Magazin de okumuştum. Daha fazla para kazanma hırsı diyelim.
😳😳😳 bu kanal arap kanalı ve en büyük kanalardan birisi yani aslında doğuru senaryoyu bize satıyorlar biz çekiyoruz
Senaryoyu bize satmıyorlar. Biz onlarla anlaşma yapıyoruz ve dizilerimizi onların ülkesine göre uyarlıyoruz.
🤔🤔olabilir
Ben gördüğümu söyledim çokta bir şey bilmiyorum yani 😢😥😥
Magazin takip ediyorum da, orada yazıyor.
😃😃😄😄😍😍çok güzel.
Arapça olan koydugun versiyonu izledim çok anliyormus gibi sonunu bekliyordum ama en heycanli yerinde kestiler 🥲
😂😂😂ben izlemdim az önce annem koydu
Defne'nin yerini az çok doldurmuslarda Ömer'in yerini alan kisi biraz yasli geldi 🤔
Bir söz vardi, taklitler aslini yasatirmis diye o geldi aklima 🙌🏻
😒😒ben baktım şok oldum hiç önere benzemiyor yaaaa
Ömer e
Hiç benzemiyor ama Furkan Palali diye bir oyuncu var ona acayip benzettim.
😅😅pek izlemdim arda bakıyorum annem izleyince
😅
😅😅😅😆😆
türkler de dizilerin senaryosunu başka ülkeden araklıyor zaten skfgskf
😂😂😂
Cevap
6Cevap
evet çalıyorlar sürekli :D
😄😄😄
Yapmacık diziler benim pek aram yok 📺 ile / genelde Belgesel / nasıl yapılmış / devasa yapılar / yemek fabrikası tarzında şeyler izliyorum
Bende öyle şeyler izlerim belgesel candır 😄😄😅😅
😂😂😂😃
Bu aralar araplar ve ispanyollar Türk dizilerine takmış sanırım
Evet eski türk dizileri çok guzle
Bizden çalmışlar 😂😂😂
Dünya da yazacak senaryo mu kalmadı bizden almışlar 😅😅
Ooo hoo hep çalıyorlar ki 😂😂😂😂
Bir sürü diziyi çekmişler hep izliyorlar 😅😅😅😆😆
😂😂😅😅
😅😅😅 çalan çalana
Yaa çok guel diziydi oo😅😅😅
@ilman 😃😃😅😅🥰🥰
Bizim elemanlar çok dizi çalıyor sağdan soldan onuda düzgün yapamıyorlar o yüzden pek izlemiyorum Türk dizileri
Kendileri üretemeyen bir millet mi sanki. Taklit işleri hiç sevmem
Bizimkilerde alıntı yapıyor ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?