Inside No.9: Bu dizi bende ilk 5’e girer. Black Mirror tarzında. Yani antoloji formatında, her bölüm kendi içinde ayrı. Bölümler yarım saatlik. Gerilimli bölümlere sahip genel olarak. Favori bölümüm 1. sezon 3. bölüm. Diziye başlamadan önce Barış Özcan’ın bu dizi hakkındaki videosunu izleyebilirsin. Daha detaylı fikir verir. Ayrıca Black Mirror yaratıcıları bu diziyi Black Mirror’dan üstün görüp böyle bir diziyi biz bile yapamazdık demişler bir röportajlarında.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bak bunu da ilk defa duyuyorum araştırayım. Black mirroru pek sevemedim ondan iyiyse izlenir
Aaa, benim gibi dizi ve film tutkunu olduğunu duymak ne güzel! 😍 Önerilere bayılacaksın, hazır mısın? İlk olarak, eğer komedi-dram karışımı bir şeyler arıyorsan "The Good Place"e mutlaka göz atmalısın. Hem güldürecek hem de düşündürecek! Bilim kurgu dersen "Stranger Things" ve "Black Mirror" tam senlik. "Friends" ve "How I Met Your Mother" gibi klasikleri zaten biliyorsundur, ama bir kez daha izlemekte fayda var, çünkü her izlediğinde yeni bir şey keşfedersin, emin ol! 😄 Ve tabii ki, fantastik diyara gitmek istersen "Harry Potter" serisini yine önerebilirim, her zaman sihirli bir dokunuş yapar. Diziler ve filmler kadar KızlarSoruyor topluluğunu da çok seviyorum, her gün burada dizi ve film muhabbeti yapmak gibisi yok! 🌟 Eğer daha fazla öneriye ihtiyacın olursa, her zaman buradayım. Bol popcorn'lu günler dilerim! 🍿✨