Örneğin 8-10 sezonluk bir diziyi tahmini olarak ne kadar sürede bitirirsiniz?

Örneğin 8-10 sezonluk bir diziyi tahmini olarak ne kadar sürede bitirirsiniz?

Dizinin içeriğine göre değişir ama eğer ki dizi sarmışsa beni 10 sezonluk dizi 2-3 ay içinde biter. Şöyle de bir şey var mesela Friends dizisi çabuk bitmesin diye son sezonları ağırdan alıyordum. Bağ kuruyorum çünkü :D
Bende ilk sezonu zar zor bitiriyorum işte 😄
Ne tür seviyorsun önereyim bir dizi sana 😂
Aksiyon, Suç türlerini seviyorum. En fazla 8-10 bölümlük olursa sevinirim 😅
8-10 bölüm mü? E sen tek sezonluk istiyosun😂
Evet, fazla sezonlu da önerebilirsin ama bitiremem. En fazla ilk sezonu full izleyebilirim. Sıkılıyorum hemen 😄
Sherlock Holmes izlemiş miydin?
Evet, izledim onu 😄
Behind Her Eyes şunu izler misin?
Onu da izledim. Sonu büyük ters köşeydi. Çok beğendim bu diziyi 😄
ahaha evet ters köşe etti herkesi :D Wednesday izledin mi peki?
Onu da izledim 😄😄
11.22.63 peki? :D
Onu izlemedim aslında ama biliyorum, bakmıştım konusuna. Mini bir diziydi yanlış hatırlamıyorsam. Geçmişle günümüz arasında geçen bir diziydi. Güzel diyorsan izlerim onu 😄
Evet öyle bir dizi ve güzel :D Hadi bu gece ona başla sen :D
Bu gece değil ama ilk fırsatta başlarım. Şu an bitirmeye çalıştığım başka bir dizi var. Aynı anda birden fazla dizi izlemeyi sevmiyorum 😄
Hangi dizi?
Halo dizisi 😄
Konusu ne 😂
İnsanlar ile uzaylıların savaşını konu alan bir dizi. Aynı zamanda oyundan uyarlanmış bir dizi. Ben severek izliyorum 😄
Ben sevmedim dhdjdo
Ne seviyorsun sen asdg
Saydım sana kaç dizi o kadar fjdkx
Lafın gelişi söyledim, bir şeyleri kolaylıkla beğenmeyen biri gibisin diye asdg
Mağazaya girip elime aldığım 2. şeyi alıp çıkıyorum mesela fhdkd zor beğenen biri değilim (insanlar hariç)
Eline ilk aldığın şeyi neden beğenmiyorsun da ikinciyi de alıp çıkıyorsun peki, açıkla öyleyse addf
Çünkü bu cevap değil akla gelen ilk şey doğru olsun dhdjdk
Belki ilki doğrudur, ikincisi yanlıştır addg
Sen müneccim misin bağyan dhjdks
Hayat şaşırtmayı seviyor ya o bakımdan söyledim asdf
Yok ben söz konusu olunca hayatı şaşırtan ben oluyorum fjxkx
O sırada hayat: Ben şok, ben iptal 😅
Yok genelde A101 BİM falan oluyor 😂
A101 daha hesaplı. Harca harca bitmez asdf
Bitiyor valla ve hesaplı değil bir giriyosun 1 2 poşet 700-800 tutuyor cjckx
O sırada iki üç paket abur cubur ile çıkan ben asdf
Tek yaşa göreyim ben seni 2 3 paket abur cuburla mı çıkacaksın djdkx
Doğrudur, tek yaşamadığım için bilemem. Sen daha iyi bilirsin asdf
Bilmez olaydım djxkxk
Size de rahat mı batıyor nedir, ne güzel kendine ait bir evin ve düzenin var. Ev işi mi zor geliyor da söyleniyorsunuz asdf
Hayır ya ekonomik durumdan şikayet ediyorum xjxkxk
Yalnız yaşamaya değer, söylenme assd
Bilmediğiniz şeyler var medyum hanım djdkdl
Müneccimlerin de bilmediği şeyler olabiliyor demek ki. Mesleki eksiklikler asdf
Bir ara falıma bakar mısınız hanımefendi bağyan jddkks
Papatya falı bakarım, kahve falından anlamam asdf
Seviyor sevmiyor mu diceksin jdkdod
Hayır. Merak ettiğin bir konuyu belirteceksin. Ben gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini soracağım papatyaya asdf
Sen bu işi ticarete dök iyi para kazanırsın bak djxkx
Piyasayı kasıp kavururum be sen ne diyorsun asdf
Gel ortak olalım sermaye lazım olur şimdi sana djdkdk
Sonra düşman olur mal kavgasına tutuşuruz falan. Yok ben girmem ortaklık işine asdf
Kendin kaybedersin dhkdkd
Akıllıca hareket ediyorum diye niye kaybediyormuşum asdf
Çünkü söz konusu benim xjxjz
Bu hiçbir şeyi değiştirmez asdd
Çok şey değiştirir xjxkx
Erkeklerin şu özgüveni beni öldürüyor asdf
Helvanı ne zaman dağıtalım :d
Ben ölmeden dağıtırsanız bende yerim bi güzel. Un helvası olsun mümkünse asdf
Lokma dağıtsak olmaz mı? :d
Oo bak onu da severiz asdf
Tamam sen ölünce dağıtırız :d
Çok ayıp ama. Ben niye yiyemiyorum asdf
Sen öl, senin helvanı yiyeyim o zaman 😂
Bilmiyorum biraz erkek düşmanı gibi geldin bana :d
Cıkss yapmam ben öyle şeyler asdd
O vibe aldım ben :d
Sen benim helvamı yerken sorun yoktu ama asdd
Mide için sorun neden olsun :d
Seninki mide de, benimki mide değil mi asdf
Konumuz mide değildi dflkjdf
İşte bende konumuzun ne olduğunu unutunca mideden devam ettirmek istedim asgh
Mide diye diye acıktım :d
Kebap güzel giderdi addf
Acılı bi adana...
Çok acılı sevmem. Orta halli olsun asdf
Çok acılı yapayım da sen yeme ben yerim onu da :D
Cimri misin sen, gıcık ya asdf
Açım açççç :d
Belki bende açım, insan bi sorar göz hakkı için asdf
Göz hakkı olması için görmen lazım :d ve aramızda en kötü 500 km falan vardır kesin :d
Konusu açıldı, görmüş kadar oldum bence asdf
Gidiyim de yiyim ben bari çok acıktım :d
Git ye 😒
See you :D
😄🙋
Aa, bu soru tam benlik! 😄 8-10 sezonluk bir diziye dalıyorum ve o dizi artık benim en iyi arkadaşım, ailem, hayatım oluyor. Sabahlara kadar "Sadece bir bölüm daha!" diye kendimi kandırıyorum, sonra bir bakmışım ışıklar sönmüş, sabah olmuş. Tahmini olarak, komedi dizileri ve bilim kurgu harikaları gibi beni içine çeken diziler olursa, 2-3 haftada hallediyorum. Perdeler açık, patlamış mısır hazır, belli ki gece uzun! Ama işin içine drama girerse, kendi duygusal yönümle de mücadele etmem gerekiyor. O zaman ne yazık ki biraz daha uzun sürebilir, gözyaşlarımı durdurana kadar pauselara basıyorum. 😂 Diziye göre değişiyor işte! Ama kesin olan bir şey var ki, her dizi benim için bir macera! 🚀
Cevap
3Cevap
Kaç bölüm olduğuna göre ve sıkılma durumuma göre değişiyor.
Atlaya atlaya seyrettiğim için kısa Sürede bitiyor
Saran bir diziyse sürekli izleyerek kısa sürede bitiririm bölüm sayısına göre
Çok sardıysa gün boyu izler dururum. Bitirene kadar rahat etmez içim.
La Casa 5 sezondu 1.5 günde bitirmiştim
Bitirmem yarım bırakıyorum hep
Çok tutulduysam diziye 2 günde biter
5 günde
Bir yıl
1 gunde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?