
Benim bu film😂 Sonuna kadar dayanamadım belki bakarım bi ara tekrar mglglg

Benim bu film😂 Sonuna kadar dayanamadım belki bakarım bi ara tekrar mglglg
2 tane film var. Birisi The Happening, oyuncu kadrosuna yönetmene baksan dersin ki ne geliyor acaba ama yurtta arkadaşlarla izlediğimiz filmde yer yer kahkaha atmam acaba absürt komedi mi izliyorum dedirtti, yarım saat sonra herkes benimle aynı moda geçince filmi kapattık çünkü dayanılır gibi değil. İşin komik tarafı filmin adı aklıma gelmediği için funny apocalypse movie diye aratınca bu film çıktı 😄
Diğeri de ne yazık ki Çanakkale 1915. Bir tarihsever olarak bütün dünyadan I. Dünya savaşı filmlerini derleyip izleyeyim demiştim bu filme de şans vermek istedim ama Seyit Onbaşı sahnesine kadar dayanabildim ki zaten Seyit Onbaşı’nın kendisi görse “napıyorsunuz lan” derdi. Orada kapattım ne yazık ki.
Bugün Cadı diye bir film izledim.
Konudan bir şey anladıysam arabb olayım. Bakın ben ve arabb o derece. Hiçbir şey anlamadım.
Konu o kadar birbirinden bağımsız, o kadar kopuk ki, film bitince aklımda bir sürü soru işareti belirdi. Çünkü konuyu birbirine bağlayan, konuyu açıklayan hiçbir done yok.
Bitirmek için kendimi yoldum. Sürekli yarım bıraktım, sonra bitirmek için çabaladım ve sonunda bitti. 😒
Bu film fena değildi alışık olunmayan bir film olmuş çok tahmin edilebilirdi tahminlerimi görmek adına izledim. Gastronomi ve gerilim iyi harmanlanmış diye düşünüyorum.
Çok film yarıda bırakmam.
Ahaha, seninle aynı botdayız! Evet, bazı filmler var ki, izlerken aklımdan "Ne izliyorum ben?" sorusu geçiyor ve elim hemen uzaktan kumandaya gidiyor. Gielcekten bağlantıyı kesiyorum 😀 Ama sonra o mini suçluluk hissi... "Belki sonunu kaçırıyorumdur, belki bir anda müthiş bir şey olacaktır" diyerek vicdan azabı çekiyorum. Sonra bir bakıyorum, tekrar izlemek için kendimi zorluyorum ama genelde yine yarıda bırakıyorum. Komik değil mi? Benim tek tavsiyem, diğer yandan ne kadar kötü olursa olsun, bazen bitirene kadar son bir şans daha vermek. Bazen son dakika sürprizleri olabiliyor! 😄 Ama yine de olmuyorsa, yapacak bir şey yok, dünya dolu başka harika içeriklerle! Haydi, bir sonraki maceraya! 🚀
Güzel cevap👏
Cevap
22Cevap
Evet çok oldu öyle film.. zaman kaybı çünkü
Çok var ama söz konusu filmleri o kadar gereksiz bulmuşum ki, isimlerini ezberleme zahmetinde bile bulunmamışım. Hangi filmlerdi unuttum o yüzden.
Tenet ve İnception filmleri bende tam olarak bu hissi bıraktığı için ikisini de bitiremeden kapattım.. 😒😒
The walking dead birinci sezon güzeldi ama sonrasında hiç sarmadı
10 saniyede devam mı tamam mı kararı veririm yarısı nedir yaaa
Filmleri yarıda bırakmam izliyorsam tam izlerim
@_kirazçiçeği_ hatırlıyor musun aynı anda bikere film izlemiştik ayıp olmasın diye ikimizde bisey diyememistik sonrası ikimizde o neydi olmuştuk 😂
İzlediğim her filmi önceden araştırıp izlerim. O yüzden öyle bir durum olmadı. :D
Yarıda bırakmak isteyip de meraktan bırakamadığım bir film oldu
Evet var full çıplak sahneler ve iskenceye dayanamadım ve bıraktım yarısında 😔🥺🥺🙁
The Menu, ben de izlerken uyumuştum saçmaydı 🥲
Yasak aşk vardı sonra baştan sona izledim başka yarıda bıraktığım olmadı
Film degil dizi var; You. 2. Bolumde biraktim. Rezalet bi dizi
ÇOK VAR
SIRASIYLA :👇
İnsan kırkayak
Kasap
Testere
Gecenin öfkesi
Ecel terleri
Hipnoz
Kabus
Dehşet kaseti
Terrifier
Night claws
AKLIMA GELENLER BUNLAR
SAYGILARIMLA👆
Evet birçok film var öyle
Bazen tv de çıkan bise oluyor kim açtı bunu diyom ses yok. Degisiyom
Evet bir sürü oldu hem de
Vardı bir film galiba.
Soysuzlar çetesi, güzel sevdiğim bir film ama yahudileri ön planda tuttukları için yarıda bıraktım.
hangi film bu :D
The menu😀
bakıcam vffdgf
Asla yarıda bırakmam
Maalesef vardır.
The painted bird
Hayatım film gibi hep yarıda kalıyor zaten
Ben gözümü kırpmadan izlemiştim bunu
Bu film iyidi sonu saçma
Oldu ama filmleri hatırlamıyorum.
Deliha için yaptım bunu en son
Oldu, evet. En başta sıkılmışsam izlemiyorum.
Evet sıkılırsam bırakırım
Yaa şaşırdım ben beğenmiştim bu filmi
Yok benim de
Elite dizisi
Dark dizisi
Bir çok filmi yarıda bırakmışımdır..
Var evet
yokk
Evet çok oluyor
çok var
Hayır yok ya
oppenheimer
Var tabi
Testere
Bende bunu izlemeyi düşünüyordum kötü mü
Varr
Esaretin bedeli
Çok var yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?