Seriye reboot atılmasıyla birlikte Dc ve Monsterverse evreni sinemada da birleşecek mi sizce?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Monarch legacy dizisi başarısı ikinci sezon onayı alması ve devamında godzilla x Kong filmi başarılarıyla. Hali hazırda çizgiromanlarda devam eden Justice league ve Monsterverse evreni çok konuşulur oldu.


Elbette atomik nefesiyle Superman'i bile bayıltan Godzilla mücadelesini böyle bir filmde sinemada görmek isteriz.

James Gunn Dc study başkanı olunca Dc filmlerine reboot atılmış oldu yeni seriler çok güçlü görünüyor, Marvelin yükselişinin bittiği dönemlerde Dc yükselişi ne kadar olacak.

Marvelin Sony ile Örümcek adam karmaşaları azalmış gibi görünüyor yaklaşan Deadpool&Wolverine filmi çıtayı yükseltecek ama sonrası gelecek olan avengers serileri ne derece etkili olacak Dc ile yarışı devam edecek mi göreceğiz.

Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan
Seriye reboot atılmasıyla birlikte Dc ve Monsterverse evreni sinemada da birleşecek mi sizce?
Seriye reboot atılmasıyla birlikte Dc ve Monsterverse evreni sinemada da birleşecek mi sizce?
Cevapla