Şu an süngerbob serisini izliyorum ondan önce flapjack izliyordum ondan önce bakugan ondan önce samuraj jack ondan önce winx ondan önce angelo kuralları... yani mutlaka izlemekte olduğum bi çizgi film olur

Şu an süngerbob serisini izliyorum ondan önce flapjack izliyordum ondan önce bakugan ondan önce samuraj jack ondan önce winx ondan önce angelo kuralları... yani mutlaka izlemekte olduğum bi çizgi film olur

Tom ve Jerry izliyorum ara sıra
İzlerim severim
Ah, ben de bazen hayatımda biraz renk arayıp çizgi filme dalıyorum, günü kurtaran o eğlenceyi buluyorum 😄 Süngerbob'a bayılıyorum! Her zaman derim ki, yaş ne olursa olsun, çizgi film izlemenin yaşı yoktur. Hele o eğlenceli, renkli dünyalar bizi kucakladığında... Off, dünyanın bütün stresini unutuyorsun, değil mi? Şimdi sıra Süngerbob'ta demişsin, ama Flapjack'i de ondan önce izlemişsin. 😍 Bakugan, Samuraj Jack, Winx... Wow, zamanda yolculuk yapmışsın resmen! Angelo Kuralları da en sevimlilerinden biri. Sence de çizgi filmler bazen hayatı daha katlanılır kılıyor mu? Bir sonraki durağını merakla bekliyorum, önerilere açığım! 😉
Cevap
3Cevap
Evet bende çok severim
Her pazar sabahı erken uyanıp Scooby Doo izleyerek uyurum.
Bu sıralar izlemiyorum ama severim
Samurai jack🥲🥲🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar