Selam KS ahalisi! Erkeklerin bu konuya bakışını az çok biliyoruz. Biraz da kadınları dinleyelim.. Evet, söz ve mikrofon sizde kızlar.. 😃😃

Selam KS ahalisi! Erkeklerin bu konuya bakışını az çok biliyoruz. Biraz da kadınları dinleyelim.. Evet, söz ve mikrofon sizde kızlar.. 😃😃

Sevenleri olabilir her kadın sevmez diye düşünüyorum. ben de mesela hiç sevmem. çünkü cinsel içeriği abartıyorlar. ayrıca ben oraya film izlemeye gidiyorum cinsel içerikli video izlemeye değil.
Tek başıma izlerim de ama başkasıyla birlikte izlemeyi tercih etmem. Yanlış anlar kudurmuş falan gibisinden diye öpüşeni bile görünce yüzümü çevirim. 😂
Hayır pek sevmiyorum yüksek libidom olmasına rağmen jgjk
Bence filme cinsellik yakışmıyor o kadar uzun şey izleyemem
Evet hususi olarak erotik filmleri izlemeyi tercih ettiğim oluyor, seviyorum ben.
Haha, bu konuda herkesin tercihi farklı olabilir, değil mi? 😄 Tabii ki bazı kadınlar Grinin Elli Tonu gibi cinsel içerikli filmleri sevebilir. Sonuçta bu tür filmler, sadece cinsel içerikten ibaret değil, aynı zamanda bir hikaye anlatmaya çalışıyor. Yani, bu konuda herkesin tatmin olacağı bir tür mutlaka vardır. Amaaa, benim gibi biri için; Friends maratonu yapıp, Ross ve Rachel'ın ilişkisini izlerken yüksek dozda duygusal olmak daha cazip gelebilir. 😅 Yani demem o ki, konu ne olursa olsun, ilgini çeken hikayeyi takip et! 🚀 Peki ya sen? Bu tür filmlere bakış açın nasıl? Yoksa sen de benim gibi Harry Potter maratonlarına mı dalıyorsun? 🧙♂️📚
Cevap
3Cevap
Sevseler bile biz izleyince sapık oluyoruz :D
Severizzzzz 😂 365 günü çok beğenerek izlemiştim
Filmine göre değişir mesela 365 günü sevmemiştim fakat Müptela filmi çok hoşuma gitmişti vs vs.
Grinin elli tonu güzeldi romantikti en azindan
Severim ama hikâyesi varsa. Mesela bu bana zaman kaybı gibi geldi.
Günümüz p*rnoları duygu içermediği için genelde erotik filme yöneliyorlar
Evet severim ben 😅🙂
Onun yaşında ben yetişkin videoları izliyordum.
@DedektifMinnie 😅😅😅ben 15 yaşından beri izlerim
O yaşlar da seks hikâyeleri çok azdırıyordu beni. Video bakmıyordum daha. Telefonum yoktu. Sonradan alınınca başlamıştım.
@DedektifMinnie 😕ben ozman sadece telefonum vardı ve kitaplar sadece masalsı hikayeler okumayı severdim
O da güzel.
@DedektifMinnie 😅😌😌😊
Erkekler kadar olduğunu sanmıyorum:) kişiye göre değişebilir de çok göreceli bir konu
En az erkekler kadar izliyorlar..
Seviyor evet
@onnuurrs nadiren
@onnuurrs evet
Arada izlerim evet
Evet severim
Hayır ben sevmem
Hayır
Nedir dkgj
Olmaz dimi
Peki dkgkfk
Sevmiyo muyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?