Giray
Fatih
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben doğa olsam doğanın korunması için her şeyi yapardım. Mesela ağaçlar, çiçekler, hayvanlar ki insanların girmesini engellerdim. Doğa anayı koruyalım.
😊😊
Tabii ki Giray. Umarım Giray karakterini zamanla bozmazlar. Bunu hep yapıyor senaristler. Başta mükemmel biri gibi gösterdikleri karakterleri sonradan psikopata dönüştürüyorlar.
Benimde aklıma geldi umarın iyi olurda şu fatihte sinir krizi geçirsin xmxjxjxjxjx
Cevap
2Cevap
Ayıp ama onun bunun cocguna akik denirmi hiç😂😂
Anlamadım
doğan kim? neyi seçiyor?
Kızılcık şerbeti
Girayı sevdim ben fatih tam s. Kikti
Ujujuhujyj evet
Başlar yakında senin küçük çocuğun var demeye
Kudursun kendi görkemi düt iyiydi neyse pinkoya da iyi oldu bölüm sonu rahatladım
Kdkskskxkxmxjdks bütün herkes rahatladı nxnxjxj
C şıkkı yokmu
Abdullah beyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?