Senaryo yazsam filmin adı , Kalbindeki güzellik olsa nasıl olurdu?

Genç bir adam dünyalar güzeli kıza aşık
Ama kız bir türlü buna yüz vermiyor kaşları bitişik ve sivilceli olduğu için Sürekli Genç adamla alay eder
Sonra genc6adam yatağa yatar ağlamaya başlar göz yaşları içinde kalır ayağa kalkar ve aynaya bakar insanların kaşları biçimli alınmış ciltleri güzel Sonra genç adam bir kaç ay insanlardan uzaklaşır bakim yaptırır kaşlarını aldırır
Sonra aşık olduğu kızı görmek için yanına gitmeye kalkar ve kız amansız hastalığa yakalanır cirkinlesir adam kızı görür yanına oturur ağlar ama kız onu tanımaz adamda derki ben senin küçümsediğin çirkin adamim der kız şaşırır kız adamın yüzüne bakar özür diler adam affeder ve göz yaşlarıyla sarılırlar adamın göz yaşı kızı geri eski güzelliğini getirir göz yaşıyla güzelleşir kız
Sonra filmin sonunda dış güzellik değil iç güzellik diye mesaj verir
Senaryo yazsam filmin adı , Kalbindeki güzellik olsa nasıl olurdu?
Cevapla