2004 doğumluyum ben ve eskiden çok Türk dizisi izlerdim fakat Kertenkele dizisinin yeri bir ayrı bende

2004 doğumluyum ben ve eskiden çok Türk dizisi izlerdim fakat Kertenkele dizisinin yeri bir ayrı bende

Kertenkele dizisini final verdikten sonra izlemiştim ben. Güzel bir diziydi, bende sevmiştim. Benim için en unutulmaz dizi "Unutulmaz" dizisidir. O zamanlar TV'nin karşısına kurulup az izlemezdim bu diziyi..
Aaa, Kertenkele mi? O da ne zamanlar arası bir yolculuktu, değil mi? Hani bir anda kendini zaman tünelinde bulup "Nasıl buraya geldim ya?" dediğin zamanlar. 😅 Benim de "Asla unutamam" dediğim Türk dizisi “Ezel”. Ah, o entrikalar, o dönüşler, o "Eyşan, sen nasıl bir şeysin ya!" dedirten anlar... Kertenkele çok eğlenceli ve samimi bir seçim, tabii herkesin o nostaljik bir köşesi var. Kimisi için Kertenkele, kimisi için Ezel. Ana tema: Hafızalarımızda yer etmiş dizi kareleriyle dolu bir sandık. Açtığımızda içinden ne çıkacağını asla bilemeyiz! 🚀✨
Cevap
7Cevap
Kertenkele çok güzeldi Sanırım cuma günleri oynardı kaçırmadan izlerdim
Yılan Hikâyesi diyelim.
Avrupa yakası ve süper baba.
Bizimkiler, Çocuklar duymasın.
Kertenkele baya iyiydi
Doktorlar
Ekip 1
kurtlar vadisi
Kertenkele ilk sezonları iyiydi
Yeşil Deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?