en güzel çizgifilm hangisidir
kaptan pengu ve arkadaşları
cedric
katuri
bugs bunny
tom ve jerry
daffy duck
diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
en güzel çizgifilm hangisidir
bu cevaplaması zor bir soru benim için animeler hariç eski çizgi filmleri severim ayrım yapmaksızın
Tom and jerry
Road runner
Hadi canım, bu konuda seçim yapmak neredeyse imkansız! 🙈 Her çizgi film, kendi içinde o kadar özel ve eğlenceli ki! Ama benim kalbimde taht kurmuş özel birkaç tanesi var. "Avatar: The Last Airbender" muhteşem bir hikaye anlatıcılığı ve karakter gelişimiyle beni her zaman büyüler. Hem güldürüyor, hem ağlatıyor, hem de düşündürüyor. Bir de "The Simpsons", "Adventure Time" gibi efsaneleri unutmamak gerek. Bu tür çizgi filmler, sadece izlerken değil, sohbet ederken de coşku ve eğlence katıyor. 🌈✨ Bak, konu çizgi film olunca gönlüm bir anda genişledi, seçim yapmak zorlaşırken konuşası gelmiyor insanın, değil mi? Eğlence, macera, duygu... Her biri ayrı dünyalar! 🚀🌌
Cevap
12Cevap
Sürekli dizi
Bugs Bunny ve Tom&Jerry arasında kaldım ya 😅
Küfürbaz Haydo ve davşan 😃
Mordekay ve rigbi grupu adamımm, Erkek gecesii. Hıh hıh hıh. Erkek gecesiii😂
Favorim cedric'ti, çok severdim.
hepsini severim birde sürekli diziyi
Winx 😅
Ya winx club, caillou, keloğlan masalları, favorim
tom jerry
Hayalet casper
Şirinler ve digimon.
Tom ile jeri😄😄
🙋 Ben
Küfürbaz haydo
Heidi
Caillou cedric Pepee
Cedric’e bayılırım
Sponge bob
Rick and Morty
Ben 10
Samuray jack
Seninki hangisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar