Türü Polisiye olurdu. Konusu ise seri katil üzerine olabilirdi. Çok fazla da uzatmazdım. En fazla 10 bölümden oluşurdu. Uzadıkça tadı kaçıyor. Bol sezonlu dizileri sıkıcı buluyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Turü Dark romance olurdu. Konusu kesinlikle tek gecelik ilişki ile gelen tramvatik ama bir okdarda buna değen olaylar olurdu içinde seks , mafya , aşk , aci , tecavüz , sevinç her bok olurdu , tabi kumarda en sevdiğim. Kumarli bir dizi olurdu. 2 Kumar babasının ve aillerinin zayıf ve zaaflarinin kullanildigi bu sebeple güçlerinin ortaya çıktığı 3 ay süren bir dizi olurdu her hafta yayında.
Oyun ayrı ama dizisiz olmaz. Önce kore dizisi izleyip duygulanacak sonra da oyundaki karaktere tüm duygunu dökeceksin. Artık öldürür müsün, arkadaş mı olursun bilemem, hangi oyunu oynuyorsan sjsjssj