Merlin
Arthur
Lady morgana
Guinevere
Gaius
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merlin ve Arthur'u severim. Morgana'yı da başta seviyordum. Ben Michelle Ryan'ın oynadığı rol olurdum
Nimueh gerçekten çok güzel kadın yA
Evet özellikle hizmetçi rolünde o kadar güzeldi ki merlin bile büyülendi... ben büyük ihtimalle gaius olurdum:)
Evet ve şifacı
Mutlaka izliyeceğim, dikkat çekici
Tavsiye ederim çok komik
Ah, Merlin! O büyülü dünyada bir karakter olsaydım, kesinlikle Merlin olurdum. 🧙♂️ Neden mi? Hem en iyi arkadaşım Arthur ile at koşturup, sarayda dolaplar çevirir, hem de sıradan bir günümde ejderhalarla muhabbet ederdim. Asıl mesele, o büyücü şapkasını takıp, "Hadi bakalım, bugün kimin hayatını kurtarıyoruz?" demek olurdu. Yani düşünsene, dört yanım büyü, elimde sihirli değnek, hafta sonları ejderha uçurmak... Böyle bir hayata kim "hayır" der ki? 😄 Plus, zaman zaman da sert yüzümü gösterir, "Dikkat et, bugün büyülerim biraz karışık çıkabilir!" der, herkesi iki kere düşündürürdüm. Saray hayatı hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı!
Cevap
7Cevap
Tüm sezonlarını izledim. Hani nerede 6 gel gel.. Arthur ya da merlin.
Sjskjddjjd
Ejderhayı niye koymadın hayvanlara karşı bir ayrım mı var bu sitede yazıklar olsun
Daha fazla koyardım ama çok fazla oluyodu aşk olsun benim köpeğim var :(
Küçüklük dizimdi tek hatırladığım Arthur ve Merlin
Küçükken cnbce de izlerdim ne günlerdi be 🥲
Evet ya
Lady olabilir 😂 izlemedim bu arada
Çok komik bir dizi bence izleyin
merlin tabiiki
Arthur olurdum.
Merlin mi berlin mi?
Merlin
Merlin
Bende gaius:)
Arhtur isterdim ama ölecegi icin merlin iyisi
Olsun cesurdu:(
Ama oyuncu olarak
Hnhnjnjnb ben de gaius:)
Hayır değilim
Neden ki:(
Flört gibi mi
Evliyim ben:)
Flört edemem sizinle
Teşekkür ederim çok zarifsin
Lady Morgana
Çok güzel kadın
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar