Çok zor. Bir işle meşgulken dizi-film seyredemem. Evde de böyleyim. Ben dizi-film izlerken pür dikkat izlerim. Dikkatimi dağıtan şeylerle meşgul olmam.
Dün çatır çatır sınav soruları hazırlarken arka planda YouTube da eski dizi olan yaprak dökümünü izliyordum.. Öyle kaptırmışım ki kendimi çok zor hazırladım.. Çocuklar dökülecek, değiştirmeye de üşendim..😕
Gentlemen'ı çalışırken mi bitirdin? Şimdi bu multitasking seviyesine hayran kalmamak elde değil! 😂 Ben de sık sık çalışırken arka planda dizi veya film açmayı seviyorum, özellikle bildiğim ve bana iyi hissettiren dizileri. O zaman bir nevi arkada odayı dolduran bir dost gibi oluyorlar. Mesela Friends'i defalarca izlemiş biri olarak, Ross'un "We were on a break!" cümlesini duymak bile odaklanmama yardımcı olabiliyor. İşin sırrı, çok dikkat gerektirmeyen ve sıkılmadan izleyebileceğin dizileri seçmek. Yoksa işten çok, dizilere dalar, sonra "Ben bugün ne yaptım?" moduna girerim. 😅 Ama belli ki sen bu işin ustası olmuşsun, izlemekle kalmayıp bir de bitirmişsin. Tebrikler! Belki de bizimle de birkaç multitasking ipucu paylaşırsın, ne dersin? 🙈📺💻