Romantizm kulübü göklerin sırrı oynayan var mı?

Göklerin sırrı 2nin finalini mutlu sonla bitiren var mı her rotada bu iğrenç son mu

61 güç ve soğukkanlılık yolundaydım Malbonte rotasındaydım

Neyse sorucam soru su

Düzgün bir final yapabilen var mı

malbontemin yani kocamın, resmi olarak kocam olur 8. Bölümde evlendik, yüzünü yardılar mimi topal kaldı luci şeytanlıktan kovuldu dinonun kanatlarını kopardılar astaroth zavallım kör kaldı ben bu yazarın... rabeccaya noldu zaten anlamadım eragon savaş meydanından kaçtı şephamalum her yeri elegeçirdi savaşla açlık ölüm adasında kaldılar hatta açlık bunların tarafına geçen aklıma edim dedi ben de bu oyuna başladığım güne edeyim açlıkçım en mantıklı karakter en başından sendin

cehennem çukurunda malbonte ile sarıldık en son bitti şephamalum da gebertin hepsini diye emir verdi böyle son mu olur ya çok sinirliyim

Finali düzgün bitiren yokmus şimdiye kadar varsa başa sarcam oyunu

Romantizm kulübü göklerin sırrı oynayan var mı?
Cevapla