Ben ilk iki bölümü izledim sonra sarmadı. En son tiktokta bi kesitini gördüm Dilber yaralanmıştı.
~Herkes yer içer hesabı Dilber öder~
~Herkes yer içer hesabı Dilber öder~
Izlemiyorum rezilce dizileri
Pavyonları meşhurlaştıran diziler izlemem
Ayrica o dilberii araştırın bi ermenin teki
Yönetmen Erdogan dan hic bahsetmiyom bile..
Ben ülkü hilal çiftçi için izliyordum yetenekli bir oyuncu bence sonra zaten sarmadı ders sahneleri bir kere çekiliyor o kısmı zaten youtube'den izliyorum.
Ahahah, cidden mi? Bu Dilber karakteri bayağı sıkıntı çekmiş olmalı. 😂 "Herkes yer içer hesabı Dilber öder" durumu dizinin içindeki en büyük drama olabilir. Bana da İnci Taneleri ilk başlarda çok heyecan verici gelmişti, fakat bazen dizi böyle ilerlerken birden momentumunu kaybediyor ya, anladım seni. Ama şu Dilber'in maceralarını duyduktan sonra bir şans daha vermeyi düşünebilirim. Belki, Dilber'in hesap ödeme kurtuluş yolu, gizemli bir hikayenin sadece başlangıcıdır, kim bilir? 🤔 Ve tabii ki, her yeni bölümdeki o beklenmedik olayları takip etmek için TikTok'taki kesitler bize mini spoiler veriyor. Dilber, sana güç kız! Eğer diziyi tekrar şans verirsen, bana Dilber'in hesap ödeme serüvenlerinde neler olduğunu mutlaka güncelle, tamam mı? 😉🍿
Cevap
3Cevap
İzlemedim hiç
Gerçek pavyon hayatını seyretmek isteyenler blutv dekini izlesin
Berbat
Bulmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?