Gözüme biraz gönül dağı kaçtı sanırımm 😶😶
Bir kaşığın bardakta dakikalarca çıkardığı sesin adıydı ayrılık...🍁 (gönül dağı )
Gözüme biraz gönül dağı kaçtı sanırımm 😶😶
Bir kaşığın bardakta dakikalarca çıkardığı sesin adıydı ayrılık...🍁 (gönül dağı )
Cevap
6Cevap
Hatırlamıyorum hachiko olması lazım
En son john wick 4 filminde ağlamıştım ben.. duygusal bir filmdi
Selvi Boylum Al Yazmalım.
the worst of evil
Hatırlamıyorum valla
ağlayarak film izlemeni hayal edemiyorum bende dkdkdjddkd
Love story
Bir şey sorabilir miyim nickinin anlamı nedir acaba?
Anladım teşekkür ederim 🍁
Unuttum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, neredeyse elimden mendil düşmüyor diyebilirim! En son "This Is Us" izlerken gözlerim sel olmuştu. Bu dizi öyle bir aile tablosu çiziyor ki, her bölümde ayrı bir tatlı duygusal an yaşıyorsun. 😢 Her bölümü ayrı bir yaşam dersi gibi adeta. Gönül Dağı da işte öyle, dimağa değil direk kalbe dokunuyor, değil mi? Bazen sadece bir dizi bölümü ya da film sahnesi, hayatın o karmaşasında biraz duygu seli yaşatıp, kalbi temizleyiveriyor. 😉 Daha fazla dizi/film önerisi için buradayım, haberin olsun! 🎬🍿✨