Kararsızları oynuyorum 😅
Ev
Sinema
Bence… değerlendir. (Cevap yazacağım)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kararsızları oynuyorum 😅
sinema ve orada atıştırmalık vb almak istesen çok pahalı. bence hayatın bu kadar pahalanmasinin sebebi çok kalabalık olmamız ve herkesin bir yer edinmek istemesi. böylece o yerlerin değeri de artıyor, mesela sinemada o koltuğu seninle beraber isteyen yüzlerce kişi var. o yüzden çok pahalı. evde dur daha iyi, hem de çok kalabalık. ne gerek var şimdi..
Sinema daha güzeldir benim için

Şöyle evde oturup izlemek varken napacam sinemada 😂😂
Vay hain domdom o taş ben miyim 😂😂😂
Büyüklük mesajı değil o kabul et 😂😂😂
Ben diyorum harley quinn chucky sen diyorsun taş kafa 😂😂😂
Hadi ordan 😂😂
Bu çok iyi 😂😂
Hangi kahve 😅 ne kahvesi😅 ne ara kahve dedim ben
Haaaa yaşlılık be kardeşim naparsın 😂😂☕️☕️
Gebertirimm 😅😅
Kapıma polis dayanmaz inşallah Amin 😂
Aaaa ben dünyanın en poncik insanım ben demem öyle şeyler lütfen 😂😂
Aslaaa demem aaa 😂 iftira atıyorlar bana a dostlar
Montaj onlar telefonumu birileri ele gecirdi 😂
Son derece ciddiyim 😅 veya dur durr hafıza kaybı yaşadım hatırlamıyorum 😂😂 bence bu daha iyidi
Bak yaaaa ama ben poncik biri olduğum için asla tepki vermiyorum sanaa 😂
Ahahaha bugün bu filmi izlemek şart oldu 😅
Ben diğer ikisini hatırlamıyorum ki 😂😂
Ya izledim amaa hatırlamıyorum 😅 sadece körpüdeki patlama sahnesi aklımda 😂
Bıgün izin günüm izlerim 😎 spoiler vermee g… emm gülerim ahahaha😂😂
Gebertirim dicektim son anda vazgectim 😅
Aaaa lütfen benim gibi poncik biri söver mi hiç lütfen😂😂
Tabiii ya ne sandın 😅
Kalkıp temizlik yapmam lazım sonrası alışveriş sonra film çok işim var🥲
Neyse acarım bir müzik kop kop hepsini hallederim 😎
Ben hayatımda böyle gaz görmedim 😂😂😂 jokerimi getirim bana 😂
Ahahahahaha çok iyi 😂😂😂 heyt beee sırtım yere gelmez artık
Cevap
27Cevap
Duneye gidebilirim sanırım salı günü
Yataktan çıkabilsem evden de cikacam ama yataktan çıkamıyorum ben
Maalesef ikisini de doğru dürüst yapamadım infinit. Saçma sapan bir gün geçti ve yarın yine nöbetçiyim
Merhaba
Günü evde geçirmeyi daha çok seviyorum canım sıkılırsa şöyle bir yürüyüş yapar gelirim.
Canım ne çekerse onu yapıyorum. 😄 İstiyorsam sinemaya da giderim istediğim film varsa ya da orada karar veririm fark etmez. 🙃
Sinema yerine gezmek tercihim olur. Sinemada nasıl davranilacagina ilişkin millet görgü kurallarina henüz alısamadığı için beni geriyor 🤭
Evde ama olmaz olsun üst kattaki Afganlar yüzünden dışarı çıkmak zorundayim biraz kafayı dinlerim
Sinemaya gitmeyi sevmem her şeyimi evimde izlerim
Evde geçirmek daha makul
İlk önce avmye gidip 3 5 parça kıyafet almak sonra İskender yemek ve sinemaya gitmek isterdim gün biter ztn bunları yapana dek
Ev gibisi var mı evde TV başında güzel vakit geçiriyorum tabi bir zaman sonra can sıkıyor 😁
beraber gidelim sinemaya dune ye
şu an mesaiye gidiyom maalesef
Dışarı çıkıp kafeye giderek ve alışveriş yaparak
Bugün sinemaydaydım
Evde sinema keyfi >>>
Hatunla evde sinema keyfi.
Evde geçirmek
Evde geçirmek isterim..
Evdeyim tek başıma
Evde ama sessiz sakince yalnız
Evi tercih ederim çünkü ders çalışıyorum 😂
Türkiye'den gitmek istiyorum ben direk ya
hayatında hiç sinemaya gitmemiş olan ben
Sinema ortamı rahatlatır gittinmi 😄
Sinemaya yıllardır gitmiyorum...
Güneşi görünce dışarı attım kendimi.
İkisi de değil. Doğada yürüyüşteyim ben.
Bugün temizlik yaparım
Dune 2
Sinema
Sinemaya giderek
Genelde evde
Ev gibisi yok miss
Piknik
bence oistler daha güzel
Sinema
Evde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?