Çok beğenildiği için bende merak ettim açtım izliyorum şimdi 🤭💞.

Çok beğenildiği için bende merak ettim açtım izliyorum şimdi 🤭💞.

Ben 1. bölümü zorla izledim annemin zoruyla 1. bölüm sıkıcı geldi ama baharın kendine değer vermesi kendini önemsemesi beni çok mutlu etti o yüzden büyük bir merak ile bekliyorum dünkü bölümü çok güzeldi bide baharın rahmetli eşim sahneleri harika
İzledim çok tatlı yaa Demet Evgar bayılıyorum o kadına 😍😍
Teşekkürlerr 🌸🌸
Bende biraz denk geldim 😂 bu kadının oynayıp ta güzel olmayan dizisi var mı bence yok 😇
Bir kadın bir erkek 😇
Öyle deyince teomanın şarkısı aklıma geliyor
https://youtu.be/VfpnSv13DYY
Aaa ben bunu dinlememişim 😇
Dinledim dinledim güzelmiş 😇 sayende bir şarkı daha edindim😂
Cevap
34Cevap
Hayır izlemiyorum gadası
Hayır ben izlemiyorum hiç.
Tekrarına yetişirim umarım izleyemedim kaçırdım bu hafta
Of sinirlerimi bozdu dizi ya o kaynana varya ne tür işkenceleri hak ediyo biliyomusun hele adama ne demeli utanmaz arlanmaz azmış
evet bugün bahar dizisine başlamış durumdayım inci taneleri gibi çabuk sıkmaz umarım 🥲
evet çalıntı olduğunu duymuştum
Güzel başladı gercekten hikaye böyle devam ederse oyuncular zaten iyi tutar
Burdan bakabilirsin zaten senaryosu çalıntı ayrıca Yılmaz Erdoğan’ın bi orta yaş bunalımıyla yazdığı çok belli. Hem kendi yazıyor hem yönetiyor hem oynuyor hemde dizideki tüm kadınlar ona aşık
https://youtu.be/kYFk0MBTE7w
Dün uyurken izlemek için açtım. o kadar hoşuma gitti ki sabah oldu ben hala izliyordum.
İyi seyirler ben direk insanları seyrediyorum gorevdeyim. Gece kartalları 🦅
Teşekkür ederim. Şirin kız 🌹💃
Kardeşim izliyor ve ordaki kızı bana benzetiyor 🤗🤗ikide bir
Bahar ı mı
Evet hep diyor ki sen hep insanların dediklerini dinliyorsun sonun o nün gibi olcak diyor izle
Dedi bana
Hee kişilik olarak benzetiyormuş
Evet 🤔sen ne sandın ki
Sende sarışınsın sandım 😀
😅😂beyaz tenliyim
İyi bari 😀
Günaydın 🥰
Günaydın orada saat kaç
10 çeyrek var
Hee tamam biz de de 08.48 çok fark yokmuş
Evet bide de 09.50 🤗🤗
İzliyorum şu anda çok güzel eğlenceli ve anlamlı bir dizi ✌🏻
Dijinin orijinal Kore yapımını ijlemiştim çuk güjeldi ama Demet Evgar'ı ni kaday çevşemde şimdilik ijlemeyi düşünmüyoyum
Biraz izledim sonuna gelmiş dizi reklama giriyor sürekli
İzlemem tavsiye etmem Türk dizileri kadinlari kötü gösteriyor hep ayni konu
Tmmm
Gereksiz diziler bana mantıksız geliyor o yüzden hiç aram yok
Izlemiyorum demet evgar donuk soğuk biri daha çok kendini kasıyor yapmacık.
Hayır şu ara kaçıncı kez hatırlamıyorum Dextera başladım
Kore dizisinden uyarlama. Tıpkı mucize dr, çikek kokusu kiraz mevsimi vs gibi..
cakma kore dizisi kore versiyonunu izleyince bu sıkıci
Ben beğendim kız
Vayy sadece beğeni yorum yapmamıs vay bee
Manyak yaaa 😀yok kız diyo
Demet hanım çok yetenekli bir oyuncu
Aile arasında filmini defalarca izledim
Ahh Buğra Gülsoy nasıl karizmatik gülüyor öyle.
Ayyy demii🫶🏻
Aynı anda Survivor ve Bahar iyi geliyor 😃
Survivordaki kaos ve kavgaları bırakamıyorum ki 🤣
Türk dizisini para verseler izlemem
Sadece yabancı dizi izliyorum
Bu aralar hiçbir şey izlemiyorum
Hayır Türk dizilerini takip etmiyorum
Nau nau izlemiyorum
İzliyorum güzel dizi gercekten
İzleyemedim maalesef youtubetan izlicem
İlk baharım kışa döndü o yüzden izlemem
Denk geldim daldım öyle güzel dizi 😂
Çok saçma koşuyor sjjsjs
Tabiki hayır, türkçe dizi izlemiyorum
Çok seviyorum ya izliyorum şu an
evet orspu rengin
Dogru asil lafi timura demek lazim karaktersix
Komedi mi
Aldatma varmış gördüm
Biraz bazı sahneler realite olmalı ama tv de zor
isminden dolayı izlemem
Dizi izlemiyorum
izliyoruuz
Dün izledim güzeldi
İzleyelim mi
İzlemedim
izlemem
yok izlemedim
Hyr izlemiyorm
izlemedim neler oldu
Yooo
Hayır ilgilenmiyorum
Evet
Izledim cok guzelll
Kesitlere baktım
Hayir izlemiyorum
Hayır
Hayır izlemiyorum
Sen geri kalma
Yok izlemiycem
Evet çok hoş bi dizi, ba yıl dımmm
Hayır
hayirssssss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?